سعید امینی نسب، دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در دفتر خبرگزاری تسنیم خراسان جنوبی در بیرجند افزود: مردم با حضور گسترده، زندگی خوبی برای خود و آیندگان رقم می زنند و برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 29اردیهشت ماه بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
وی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری فرااستانی است، افراد واجد شرایط از میان 6نامزد یکی را برای مدیریت کلان کشور انتخاب می کنند و دیگری انتخابات شورای شهر و روستاست که جنبه استانی، شهری و روستایی دارد و در نوع خود اهمیت آن کمتر از انتخابات ریاست جمهوری نیست.
وی با اشاره به راه اندازی ستادهای انتخاباتی این نامزد در شهرستان های طبس، فردوس ، قاینات و سربیشه اظها کرد: راه اندازی ستاد در هفت شهرستان دیگر در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: برنامه نامزدها در این دوره علاوه بر از طریق رادیو و تلویزیون ، در بیستر شبکه های مجازی نیز بیان می شود و اغلب نامزدها خیلی ریخت پاش پوستر ، بنر و ... ندارند.
به گفته امینی نسب سفر قالیباف به خراسان جنوبی با توجه به سفرهای استانی محدود وی قطعی نیست، نمایندگان این نامزد ریاست جمهوری احتمالا روز چهارشنبه به استان سفر خواهند کرد.
وی بیان کرد: در انتخابات پیش رو، قالیباف و رئیسی دو نامزد مورد حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) حضور دارند، حرکت آنها برای هم افزایی بیشتر میان نیروهای انقلاب و ارزشی است و هدف تغییر را در دستور کار دارند.
به گفته این فعال رسانه ای ،دیدگاه این دو نامزد نقد عملکرد دولت فعلی است و بر اساس اطلاعات موجود قالیباف تا پایان کارزار تبلیغاتی حضور دارد شاید یکی از راهبردها این باشد متناسب با وزن آرا در صحنه انتخابات بماند.
امینی نسب ادامه داد، با توجه به نظر سنجی پیامکی و مجازی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده خواهد شد شاید این دو به مرحله دوم راه پیدا کنند ، احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری زیاد است.
وی اضافه کزد: بعد از مناظره اول تمایل مردم به قالیباف زیاد بود به نظر می رسد حضور این دو نامزد به مشارکت حداکثری کمک بیشتری بکند.
وی همچنین تصریح کرد: چیدمان نیروهای ستادی با هماهنگی جمناست ، نیروهای ارزشی و انقلابی در ستاد انتخاباتی هر دو نامزد حضور دارند، اتحاد میان طرفداران و هواداران 2 نامزدها میان نیروهای ارزشی و انقلابی زیاد است.
وی ویژگی نامزد مورد حمایت خود را جوانگرایی، چابک سازی و توجه به دولت الکترونیک و ... عنوان کرد و گفت: در صورت انتخاب قالیباف، تغییر مدیران استان با ساختار اتوبوسی دنبال نخواهد شد و از مدیران توانمند حمایت خواهد شد زیرا تغییر مدیریت هزینه های زیادی دارد.
به باور این فعال رسانه ای یکی از چالش های خراسان جنوبی این است اختلاف نظر را کنار نمی گذارند، به همه موضوع نگاه سیاسی می کنند، این مساله سبب شد پروژه های نیمه تمام با شروع سال ساخت 10تا 15سال را در استان شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: این طرز تفکر نیاز به اصلاح دارد و با بهره گیری از عقلانیت، خرد جمعی ، هم افزایی و با سعه صدر می توان توسعه استان را پیگری کرد.
امنیی نسب پیش بینی کرد: قالیباف با توجه به 12سال سابقه مدیریت در شهرداری تهران و کارهای عمرانی و استفاده از افراد نخبه جوان و اعتقادی در مدیریت مناطق شهرداری پایتخت با داشتن مدیریت انقلابی و جهادی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری برای مدیریت کلان کشور انتخاب شود.
این فعال سیاسی در ادامه یادآور شد: منابع مالی و نیروی انسانی کافی برای مدیریت در کشور وجود دارد، مشکل اصلی ایران سوء مدیریت است که جامعه از آن رنج می برد.
رئیس ستاد قالیباف در استان یادآور شد: با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی فضای جدیدی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ایران شکل گرفت این دو( رئیسی و قالیباف) هماهنگ هستند و همانند سال 92شاهد تکثر نامزدها از طیف اصولگرایان نیستیم ، هماهنگ کردن 2، سه نفر راحت تر است.
2047*خبرنگار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.