بنابر اعلام استانداری خراسان جنوبی سید کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه پنجشنبه در نشست هماهنگی رزمایش شهدای سلامت افزود: این رزمایش روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نوزدهم و بیستم فروردین ماه برگزار و از مرکز استان آغاز می‌شود که در سایر شهرهای استان هم ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: در این رزمایش، حدود ۲۰۰ تیم در مرکز استان در ۶ منطقه و محور که عمدتا معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستاهای حریم شهر خواهد بود، انجام وظیفه می‌کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در عمل به تعهدات خود در موضوع مدیریت ویروس کرونا از مدیران دستگاه‌های اجرایی تقاضا کرد از تمامی ظرفیت‌های خود برای مقابله با این بیماری منحوس و برگزاری رزمایش استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در اجرای این رزمایش، تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های مربوط به ضد عفونی و گندزدایی اماکن و تأسیسات عمومی که توسط وزارت بهداشت و درمان ابلاغ شده است باید رعایت شود.

تامین ملزومات و تجهیزات لازم و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی همراه در این رزمایش، انجام مراحل ضد عفونی و گندزدایی معابر و محلات طبق دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی و پوشش کامل خبری توسط صدا و سیما از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.