رضا سلم آبادی روز دوشنبه در همایش انقلاب اسلامی، توانمندسازی و تحکیم خانواده که ویژه زنان تحت پوشش این نهاد برگزار شد افزود: مسکن یکی از خدمات مهم کمیته امداد به مددجویان است که در قالب طرح مسکن محرومان با مشارکت دولت ۲۰۰ واحد دیگر تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی خانواده کمیته امداد را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان منابع اشتغال پرداخت که منجر به ایجاد سه هزار و ۶۰۰ شغل شده است.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی منابع سال جاری کمیته امداد در استان را ۱۵۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال جاری تعهد کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد پنج هزار فرصت شغلی است.  

وی همچنین از برگزاری اردوی زیارتی قم برای ۳۲۵ مادر و دختر تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در قالب طرح شوق زیارت نیز ۲ هزار و ۳۵۰ نفر به مشهد مقدس از ابتدای امسال اعزام شده اند.  

سلم آبادی با اشاره به سفر ۹۲ نفر از زنان تحت حمایت این نهاد به عتبات عالیات بیان کرد:  ۲هزار و ۲۶۰ نفر مادر و دختر نیز از ابتدای امسال تاکنون در اردوهای آموزشی و تربیتی یادگاران امام کمیته امداد شرکت کرده‌اند.  

وی پرداخت شهریه تحصیل دانش آموزان، آموزش خانواده‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی را از دیگر اقدامات در حوزه توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) برشمرد.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها و طرفداران آنان باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کنند و مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع تاکید دارند.

وی به شاخصه‌های انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: ساده زیستی، مؤمن، شجاع، انقلابی و متصل نبودن به صاحبان ثروت و قدرت از بارزترین این شاخصه‌هاست که باید فرد نامزد صاحب آن باشد.

سلم‌آبادی با تاکید بر شاخصه عدالت در انتخاب اصلح بیان کرد: داشتن نگاه به داخل کشور نیز از مواردی است که باید مد نظر انتخاب فرد اصلح در انتخابات باشد.  

در پایان این همایش هشت نفر شامل ۲ مادر، ۲ دانشجو،۲ طرح اشتغال موفق و ۲ نخبه برتر از میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.