به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سفر به شهرستان رودبار جنوب از آغاز ساخت مسکن برای اهالی منطقه محروم پیر خوشاب خبر داد و گفت: با پیگیرهای انجام‌ شده، پس از واگذاری زمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان به‌منظور ساخت مسکن برای اهالی این منطقه محروم کلنگ احداث مسکن برای اهالی این منطقه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.
یحیی صادقی با بیان اینکه در مرحله نخست ساخت مسکن برای جمعی از اهالی این منطقه که مددجوی کمیته امداد هستند، انجام می‌شود ظهار داشت: در مراحل بعدی برای تمامی این اهالی مسکن احداث خواهد شد.
وی بیان کرد: این واحدهای مسکونی با اعتبار هرکدام ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و با متراژ هرکدام ۵۰ مترمربع ساخته و تحویل اهالی این منطقه خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در ادامه از اجرای طرح راهبری شغلی برای اهالی این منطقه به‌منظور اشتغال و توانمندسازی آن‌ها توسط این نهاد نیز خبر داد و گفت: در قالب این طرح پس از ساخت جایگاه برای نگهداری دام ۳۵۴ رأس دام نیز خریداری و تحویل اهالی این منطقه شده است و هزینه‌های زندگی اهالی این منطقه از محل اجرای این طرح و فروش محصولات دامی می‌گذرد.
اهالی روستای پیر خوشاب در گذشته در منطقه‌ای محروم، سخت گذر و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابجا و در منطقه زهکلوت اسکان داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.