حجت الاسلام محمدرضا عبداللهی روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: لازمه مقابله با فرهنگ مبتذل غربی، ترویج سبک زندگی اسلامی بین خانواده‌ها است.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است در حالی که سبک زندگی اسلامی بهترین الگوی تربیتی فرزندان است.

وی بیان کرد: دشمن با هجمه‌های فرهنگی در کمین است تا ارتباط جوانان و خانواده‌ها را کمرنگ کند که در این راه باید مراقب باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در عصر کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب با تهاجم فرهنگی درصدد تغییر سلایق و تضعیف اعتقادات خانواده‌ها به ویژه فرزندان هستند، مادران نقش مهم و بسزایی در مقابله با این نقشه‌های دشمنان دارند.

وی گفت: سبک زندگی اسلامی برای رهبر معظم انقلاب نیز بسیار حائز توجه است تا جایی که بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن تاکید ویژه دارد.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: خانواده‌ها می‌توانند با الگو گرفتن از سبک زندگی انبیا و اولیای الهی و بزرگان دین، بسط و گسترش آن در جامعه و تربیت کودکان خود براساس آموزه‌های دینی و اخلاقی غنی دین مبین اسلام با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنند.

وی قرآن کریم را مهمترین منبع فیض الهی برای سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: این هدیه الهی نماد بارز هویت بخشی وحدت و ایمان برای بندگان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس علاوه بر تاثیرات منفی روی فرزندان و دانش آموزان، آثار مخربی بر خانواده‌ها نیز می‌گذارد.

وی ادامه داد: این سند به دنبال حاکم کردن فرهنگ غرب در سبک زندگی نوجوانان و جوانان است.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.