صاحب‌گل صالحی روز شنبه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت و پاسداشت هفته دولت افزود: شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب برای کشور عزت و افتخار کسب کرده‌اند.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهیدان و رشادت‌های رزمندگان اسلام به رشد و تکامل دست پیدا کرد و هم اینک شاهد عزتمندی کشور در ابعاد مختلف هستیم.
فرماندار خاش ادامه داد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شهیدان و بیان اقدامات مسئولان است که در جامعه امید و نشاط به مردم هدیه شود.
وی گفت: دولتمردان وظیفه دارند با ادامه راه شهیدان به اقشار مختلف مردم خدمات شایسته ارائه دهند و بدون منت مشکلات مردم را رفع کنند.
صالحی افزود: شهدای دولت در عمر کوتاه مسئولیت خود برای مردم صادقانه و خالصانه خدمت کردند و هم اینک بعد از گذشت سالها نام و یادشان جاودانه است.
امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و اعضای شورای اسلامی خاش در آغازین روز هفته دولت با حضور بر مزار شهدای گمنام این شهرستان و غبارروبی و عطرافشانی و قرائت فاتحه یک بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

۷۳۱۰**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.