نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بهشهر با عنوان " چهل چراغ" برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بهشهر با عنوان " چهل چراغ"همزمان با آغاز دهه فجر  برپا شد و خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قالب نمایشگاه در مصلای بهشهر برای بازدید عموم به معرض نمایش گذاشته شد.

فرماندار بهشهر در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایلنا گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت این مردم شکل گرفته است و با این مردم استمرار بخشیده خواهد شد و باید قدردان حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب باشیم.

هادی خنجری افزود: مردم پشتوانه های محکم این نظام هستند و باید عملکردهای دولت و نظام به مردم اعلام و برای آنان تبیین شود و برگزاری این نمایشگاهها هم گامی برای تبیین دستارودهای چهل ساله انقلاب است.

وی با بیان اینکه در طول سال های مختلف خدمات بی شماری در شهرها و روستاها به مردم ارائه شده است؛ یادآور شد: قطار انقلاب در حال حرکت است و همین حرکت رو به جلوی انقلاب موجب شده است که در بین راه دشمنان برای متوقف کردن این قطار تلاش کنند که البته همراهی و همگامی و ولایتمداری مردم مانع از رسیدن دشمن به اهدافش شده است.

خنجری گفت: نمایشگاه های بررسی عملکرد یک ساله نظام و دولت در چنین ایامی هر ساله برگزار می شد؛ اما این نمایشگاه، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را به معرض دید عموم قرار داده است.

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بهشهر با عنوان " چهل چراغ"همزمان با آغاز دهه فجر  برپا شد و خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قالب نمایشگاه برای بازدید عموم به معرض نمایش گذاشته شد و میزبان مردم در طول دهه فجر از صبح تا بعد از اذان مغرب است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.