طی مراسمی، به مناسبت هفته ملی مهارت، نمایشگاه "مهارت، اشتغال و تولید ملی" در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، امروز 31 تیر، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی و مسئولان استانی و شهرستانی نمایشگاه مهارت، اشتغال و تولید ملی افتتاح شد.

زهرا شاهرخی، مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه " مهارت، اشتغال و تولید ملی " از دستاوردهای هنر‌آموزان مجموعه فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند بوده که در این مرکز برپا شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از دو هزار اثر هنری از کارآموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند با بیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه نیز آشنایی هر چه بیشتر جامعه هدف مرکز بوده است، افزود: تمام آموزش‌ها در این مرکز منجر به صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای و کسب مهارت مورد نیاز برای ایجاد اشتغال خانگی می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: نمایشگاه " مهارت، اشتغال و تولید ملی " از 31 تیرماه تا 6 مردادماه هر روز  از ساعت 8 صبح  تا 16:30 به روی علاقمندان باز است.

وی بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند در سال گذشته با 9 کارگاه ثابت شهری، یک کارگاه زندان، پنج کارگاه روستا، 11 کارگاه سیار شهری، سه کارگاه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی و شش کارگاه مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی و یک کارگاه سکونتگاه‌های غیررسمی موفق به آموزش منجر به صدور گواهینامه 1571 نفر از بانوان متقاضی آموزش در استان شده است.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند با بیان اینکه این مرکز آموزشی طی یک سال گذشته 2500 آموزش داده است، خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون نیز این کارگاه‌ها با تعداد 38 دوره فعال بوده که تاکنون 550 نفر در این کارگاه‌ها آموزش دیدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.