مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از آغاز عملیات پروژه شبکه فشار متوسط توسعه ناحیه صنعتی شهید رضوی رباط سنگ خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی شهید رضوی، اظهار کرد: وظیفه ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک بوده و با فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران زمینه لازم برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

وی افزود: اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رشد و رونق صنعتی در اقصی نقاط استان برای حمایت از واحدهای  صنعتی و تولیدی در صنایع خرد، کوچک و متوسط، اجرای سیاست های مربوط به توزیع جمعیت در سطح منطقه ای، توزیع مناسب صنایع در ارتباط با برنامه ریزی های شهری، ایجاد و تنوع در صنایع یک متکی بر قابلیت های منطقه بمنظور دستیابی به ثبات بیشتر، اشتغال پایدارو بخصوص تأمین اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال و  در مدت 9 ماه به انجام خواهد رسید.

 وی عنوان کرد: در پروژه های عمرانی هدف های کلی هزینه و زمان کمتر،کیفیت بالاتر، تاثیرات و عملکرد در این پروژه ها  و بهبود روند ساخت توجه ویژه می شود و تمرکز برروی کنترل پروژه با دقت خاصی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با همت مسئولان استانی و شهرستانی حضور سرمایه گذاران صنعتی فراهم شده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز آمادگی خود را برای ارائه خدمات به صاحبان صنایع و کارآفرینان در راستای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعلام می دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.