فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: در سال حمایت از تولید ملی و با مشارکت سرمایه‌گذاران چینی لامپ LED در مشگین‌شهر تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اردبیل، اکبر صمدی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی مشکین‌شهر اظهار کرد: این کارخانه با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی می‌شود که در فازهای مختلف این کارخانه زمینه و فررصت اشتغال جوانان بیکار منطقه را فراهم خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این کارخانه و در فاز اول 200 نفر مشغول بکار می‌شوند تا با افزایش توان تولید بر تعداد کارآفرینی این کارخانه افزوده شود.
فرماندار مشگین‌شهر ادامه داد: سرمایه‌گذاران چینی با تمام قدرت و توان خود تلاش می‌کنند تا این کارخانه را تکمیل و راه‌اندازی کنند تا توان تولید آن روزانه به 12 هزار و 500 رشته لامپ  LED برسد.
صمدی کیفیت تولید و بازار مناسب این محصول را یادآور شد و گفت: ما نیز با همراهی مدیران بخش صنعت چنین سرمایه‌گذارانی را در مشگین‌شهر مورد حمایت قرار می‌دهیم و آمادگی آن را داریم تا در فازهای بعدی نیز به تکمیل این کارخانه و تولید لامپ‌های دیگر متناسب با نیاز بازار کمک کنیم.
وی به پرداخت تسهیلات کم بهره 4 تا 6 درصدی برای روستائیان در راستای ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید اشاره کرد و افزود: در کنار شهرک در توسعه نواحی صنعتی با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی نهایت اهتمام را انجام می‌دهیم تا سرمایه‌گذاران به راحتی و با بهره‌مندی از تسهیلات کم بهره بتوانند به تولید خود ادامه دهند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.