استاندار قزوین گفت: نمایشگاههای بین المللی بستر خوبی برای رونق کسب و کار، تولید و اشتغال است و برای تامین زیرساختهای توسعه و ساخت یک مرکز بزرگ نمایشگاهی در استان کمک می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی عصر دیروز -پنجشنبه 6دی ماه-  در نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکتهای نمایشگاهی کشور که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در چرخه فعالیت اقتصادی در جایی موفقیم که بازار فروش داشته باشیم و امروز در دنیا مهم‌تربن حلقه تولید بازاریابی است و نمایشگاهها در این عرصه مهم هستند.

وی افزود: باید ببینید نمایشگاههای بزرگ در جهان چگونه کار می کنند که همچنان سود آورند و از این تجربه در فعالیت خود استفاده کنید.

زاهدی تصریح کرد: نمایشگاهها در رونق اقتصاد نقش مهمی دارند و برای سودآوری باید به غیر از داخل به بازرهای خارجی هم فکر کنید و در آنها حضور فعال داشته باشید.

استاندار قزوین یادآورشد: در بخش آسیای میانه موقعیت خوبی داریم و باید حضور خود را در کشورهای دیگر  هم فعال کنیم و انجمن نمایشگاهها می تواند فعالیت خود را گسترده کرده و چالشها را بررسی و حل کند.

زاهدی گفت: درصددیم در قزوین یک نمایشگاه با همه امکانات بسازیم تا محلی برای تبادل نظر بازرگانان، ملاقات و نشست‌های تخصصی باشد و با پیش‌بینی محل اقامت، آمفی تئاتر به همه نیازها پاسخ دهد.

استاندار یادآور شد: خوشبختانه در قزوین از نمایشگاه‌ها استقبال شده و ظرفیت خوبی داریم و وجود ۴ هزار واحد تولیدی با تنوع صنعتی که در ایران کم نظیر است از فولاد تا ظروف یک بار مصرف زمینه عرضه نمایشگاهی مهیاست.

وی اضافه کرد: برای ایجاد زیرساختهای نمایشگاهی می‌توان کمک‌های دولتی را نیز اختصاص داد و در قزوین در شمال اتوبان یک قطعه زمین پیش‌بینی کرده ایم تا این مرکز ساخته شود.

استاندار قزوین افزود: رونق نمایشگاه می‌تواند به تولید ملی و اشتغال کمک کند و ما از آن حمایت می کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.