به گزارش ایرنا شکرالله حسن بیگی روز یکشنبه در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز کشور با تحریم مواجه است و نباید به گونه ای رفتار کرد که کشور دچار خودتحریمی نیز شود.
وی بیان کرد: البته اغلب مدیرانی که در جلسه ها حضور می یابند ریسک پذیر هستند و در تصمیم گیری ها مشارکت می کنند اما مدیران باید برای اشتغالزایی و متوقف نشدن چرخ تولید، همکاری لازم را با سرمایه گذاران و فعالان این حوزه داشته باشند.
سرپرست استانداری تهران تاکید کرد: نمی توان گفت همه مدیران همراهی لازم را با بخش خصوصی و تولید ندارند زیرا نگران هستند که در مواجهه با دستگاه های نظارتی نیز دچار مشکل نشوند.
حسن بیگی یادآورشد: حمایت از بخش خصوصی چندین مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی را دارد و مدیران از همین رو باید در تصمیم گیری ها با قطعیت وارد شوند.
وی اظهارداشت: مدیران را برای این موضوع منصوب کرده اند که تصمیم قاطع بگیرند و متوجه باشند که چوب لای چرخ گذاشتن مشکلی را حل نمی کند.
سرپرست استانداری تهران بر لزوم به کارگیری تمام تلاش مدیران برای بهبود فضای اشتغال تاکید و خاطرنشان کرد: در صورتی که نتوان به کسب و کار مردم رونق داد، با توجه به وجود مشکل اشتغال در کشور، نمی توان عملکرد خوبی از خود ارائه کرد.
وی همچنین بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای رونق بخشی به فضای اقتصاد و تولید کشور تاکید و بیان کرد: تمامی مدیران باید سعی کنند سرمایه گذاران بدون دردسر درون کشور فعالیت کنند، به تبع آن گردش مالی ایجاد شود و به بهبود کسب و کار کمک کند.
حسن بیگی با اشاره به تلاش دشمنان برای افزایش ایران هراسی اضافه کرد: در حوزه گردشگری نیز دشمنان در سطح جهان ایران هراسی را به جریان انداخته اند و قصد ایجاد مانع برای ورود گردشگران به خاک جمهوری اسلامی را دارند.
حسن بیگی تاکید کرد: دستگاه های ملی در سطح کشور مسئولیت خود را در این زمینه انجام می دهند، اما مدیران استانی هم باید همراهی لازم را در برای ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری داشته باشند.
به گزارش ایرنا در این جلسه چگونگی اجرا و توسعه پنج طرح گردشگری در سطح استان تهران مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.
تهرام/3001/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.