هادی رجایی نیا روز یکشنبه در نشست شورای اداری قوچان افزود: سهمیه این شهرستان در طرح واگذاری تسهیلات توسعه روستایی 80 تا 85 میلیارد ریال بود که با تلاش دستگاه ‌های اجرایی 350 طرح با اعتبار 247 میلیارد ریال به تصویب رسید.
وی اظهار داشت: قوچان یکی از شهرستانهای برتر استان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی است که بیشتر از سهمیه خود تسهیلات پرداخت کرده است.
وی گفت: طی دهه یایانی صفر نیز 20 ایستگاه خدماتی در حوزه استحفاظی قوچان در حال خدمت رسانی به زائرین پیاده حضرت امام رضا (ع) بودند و در این مدت 12 هزار و 781 نفر وارد قوچان شده و 19 هزار 456 نفر از این شهر خارج شدند.
رجایی نیا افزود: روند اجرایی برخی پروژه ها فرسایشی و خسته کننده شده که مدیران در اجرای آنها باید سرعت و دقت نظر لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه تقویت فضای کسب و کار و حمایت از تولید و اشتغال باید سرلوحه تمام مدیران دستگاههای اجرایی باشد اظهار داشت: هر مجموعه تولیدی در هر مقطعی دچار مشکل شد باید اعلام نماید و ما مکلف به پیگیری مشکل آن هستیم.
وی پاسخگویی به مراجعین و تکریم ارباب ‌رجوع را از الزامات اداری دانست و گفت: مدیران باید بطور مناسب با ارباب رجوع برخورد نموده و از سرگردانی آنها پیشگیری کنند.
فرماندار قوچان افزود: کارها باید به صورت گروهی و میدانی انجام شده و مدیران از جزیره ای عمل کردن بپرهیزند.
امام جمعه قوچان نیز در این نشست اخلاق را در فعالیت ها موثر و راهگشای مشکلات دانست و گفت: بسیاری از گره ها و مشکلات با اخلاق مداری رفع می‌ شود.
حجت الاسلام محمد علی دستجردی افزود: مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی در برخورد با مردم خط و خطوط سیاسی را دخالت ندهند.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.