معاون استاندار البرز با عنوان اینکه، تولید، تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی است، گفت: دولت روی تنظیم بازار و تسهیل رفع موانع تولید، تاکید دارد.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار عصر امروز در همایش تعاونگران استان که با حضور مدیران کل و زنان کارآفرین استان البرز برگزار شد با اشاره به نقش بانوان در کارآفرینی و جمعیت بانوان فعال در عرصه کار، تولید و اشتغال اظهار کرد: شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک‌های صنعتی استان با هدف افزایش دسترسی بانوان کارآفرین با سرمایه اطلاعات و برنامه‌های دولت، افزایش دسترسی به شبکه های حمایتی دولت، تسهیل ارتقای شغلی زنان و تشویق آنها به کارآفرینی و کسب مهارت‌های شغلی ترویج فرهنگ همکاری بین زنان کارآفرین و دولت و نهادهای غیردولتی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: با توجه به تاکید دولت روی تنظیم بازار و تسهیل رفع موانع تولید، استان البرز این موارد را با جدیت دنبال می‌کند.

کامکار تصریح کرد: ایجاد تولید شبکه‌ای و یا خوشه‌های صنعتی از اشتغال بانوان ارتقای سطح دانش تخصصی و حرفه‌ای از طریق آموزش‌های صنعتی، تجارتی و مهارتی آموزش زنان در زمینه‌های صادرات محصولات و کسب و کار و رفع موانع ساختاری بانوان کارآفرین را از دیگر ماموریت‌های توسعه، تعاون بانوان کارآفرین است.

کامکار گفت: دولت دوازدهم برای مقوله تولید و اشتغال تاکید ویژه‌ای کرده چراکه وابستگی به نفت مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کرده لذا امروز، تنها راه نجات کشور، تولید است.

وی افزود: در این راستا حمایت از تولید نشست های متعددی را با وزارت خانه‌های ذی‌ربط با حضور استاندار محترم برگزار کردیم و مشکلات مبتلا به را در سطح ملی پیگیری شده است.

معاون استاندار در ارتباط با اعطای تسهیلات، گفت: بیشتر تولیدکنندگان درخواست کاهش سود بانکی دارند که این موضوع ملی است و در توان استان نیست، اما میتوانیم جرائم بانکی تولیدکنندگان را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.