علی سعدالدین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتخاذ راهبرد منسجم و نظارت بر نحوه اجرای برنامه های کاربردی حمایت از تولید در کشور اجتناب ناپذیر است.
وی خاطر نشان کرد: رفع مشکلات واحدهای صنعتی، نیازمند تدوین برنامه مدون و عملیاتی در دوره های کوتاه، میان و بلند مدت است و با اتخاذ راهبرد اصولی و هدفمند می توان برای توسعه اقتصادی در ایران اسلامی اقدام کرد.
مدیرکل گمرک سمنان ادامه داد: حمایت از صادرکنندگان و بنگاه های اقتصادی کشور نیازمند عزم ملی است و با اعمال تفکر جزیره ای و غیر کارشناسی نمی توان امیدی به رونق کسب و کار داشت.
سعدالدین تصریح کرد: برای توسعه بخش صادرات باید ارتباط بین سازمانی و تعامل های خارجی افزایش یابد و اعمال مدیریت اصولی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور اجتناب ناپذیر است.
وی با بیان اینکه تغییر و فرآوری کالاهای تولیدی برای رقابت با بازارهای جهانی باید در اولویت صنایع قرار گیرد اضافه کرد: دانش افزایی و استاندارد سازی کالاهای تولیدی در اقتصاد ایران تقویت شود.
سعدالدین تصریح کرد: در هفت ماه نخست امسال بیش از 198 هزار تن کالا به ارزش 90 میلیون دلار از استان سمنان به 42 کشور جهان صادر شده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: متوسط ارزش هر تن کالای صادراتی این استان 457 دلار است و دستیابی به بازارهای جدید جهانی به خصوص کشورهای در حال توسعه از برنامه های مهم برای رونق اقتصادی در این منطقه از کشور است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.