علیرضا دبیر ویزا نگرفت/ سفر تیم ملی کشتی به آمریکا لغو می‌شود؟

از بین اعضای تیم ملی کشتی ایران که قرار است به آمریکا سفر کنند، این کشور به رئیس فدراسیون کشتی ایران، یک کشتی گیر و یک مربی ویزا نداد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از چندی پیش خبر رسید که فدراسیون کشتی ایالات متحده آمریکا رسما از تیم ملی کشتی ایران دعوت کرده تا برای انجام یک دیدار دوستانه به این کشور سفر کند. از همان روز بحث‌های فراوانی پیرامون اعزام شدن یا نشدن تیم ملی به آمریکا مطرح شد و در ادامه هم برخی اظهارات علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران درباره آمریکا و شعارها علیه این کشور باعث شد حاشیه های زیادی درباره این سفر به وجود بیاید، تا جایی که از احتمال عدم صدور ویزای آمریکا برای دبیر یا برخی دیگر از اعضای تیم ملی ایران سخن به میان رفت.

همین زمزمه ها باعث شد که دبیر رسما اعلام کند در صورتی که آمریکا "حتی به یک نفر" از اعضای اعزامی کشتی ایران ویزا ندهد، کل سفر را لغو خواهد کرد.

پس از بحث و حواشی متعدد پیرامون این دیدار و بحث صدور روادید برای رییس فدراسیون کشتی، آمریکا، ویزای ملی پوشان و نفرات اعزامی ایران به این کشور را برای همه به غیر از سه نفر صادر کرد.

علی رغم دعوت رسمی آمریکایی‌ها از رییس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در این کشور، آمریکا برای علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و یک ملی پوش و یک مربی، ویزای سفر به این کشور را صادر نکرد و باید دید در فرصت کم باقی‌مانده تا اعزام، ویزای این سه نفر صادر می شود یا خیر.

دیدار دوستانه تیم های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بنا بر دعوت رسمی آمریکا، قرار است ۲۳ بهمن در تگزاس برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید