سخنگوی فدراسیون کشتی:

آمریکا احترام مهمان را نگه دارد!

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره مشکلات پیش آمده در راه صدور ویزای کشتی گیران ایرانی برای سفر به آمریکا به منظور انجام دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور، توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئیس فدراسیون کشتی آمریکا از تیم ملی کشتی ایران برای انجام بازی دوستانه دعوت کرده و اعضای تیم ملی ایران هم اقدامات لازم را برای تدارک سفر به این کشور انجام دادند ولی در راه صدور ویزا مشکلاتی از قبیل معطلی ورزشکاران ایرانی در سفارت آمریکا در دوبی گریبان تیم ملی کشتی ایران را گرفته است.

* آمریکا را به مسابقات دهه فجر دعوت کردیم

ایسنا نوشت: محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی ایران اظهار کرد: رییس فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابت‌های جهانی نروژ، رسما از تیم ایران برای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های کشتی آزاد ایران و آمریکا دعوت کرد. این موضوع نیز امری مرسوم میان کشورهای مختلف و دو کشور ایران و آمریکاست. بر همین اساس نیز ایران از آمریکا برای حضور در مسابقات گرامی‌داشت دهه فجر دعوت کرده است.

* منتظر ویزای آمریکا هستیم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در نشست خبری خود به درستی به این نکته اشاره کرد که این مسابقه دوستانه با دعوت آمریکا و در چارچوب مراودات ورزشی بین دو کشور صورت گرفته است. در پی این دعوت نیز اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای انجام کارهای اداری مربوط به دریافت ویزا به سفارت آمریکا در دوبی رفتند و منتظر هستیم که ویزای اعضای تیم صادر شود.

* آمریکا احترام مهمانش را نگه دارد!

او در پاسخ به این سوال که اگر ویزای برخی از نفرات مثل رییس فدراسیون کشتی صادر نشود آیا تیم ملی باز هم عازم آمریکا می‌شود یا خیر؟ گفت: آقای دبیر نیز مانند سایر اعضای تیم برای گرفتن ویزا به دوبی رفت و منتظر صدور روادید برای همه اعضای تیم هستیم. قاعدتا با توجه به این که آن‌ها از ایران برای انجام این دیدار دوستانه دعوت کرده‌اند و میزبان تیم ایران هستند، باید احترام مهمان را رعایت کنند تا تیم ملی با تمامی نفرات و بدون مشکل عازم کشورشان شود. در صورتی که برای برخی از اعضای تیم ویزا صادر نشود، کادر فنی تیم ملی درباره حضور یا حضور نداشتن در آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید