اسرافیل محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه اردوی متمرکز آماده‌سازی تیم ملی کشتی در تهران برگزار نشد به همین خاطر این کشتی‌گیر زنجانی در سالن کشتی قائم زنجان و زیر نظر منصور اسدی از مربیان مجرب و توانمند این استان، تمرین می‌کند.

وی اظهار داشت: نصیری برای رسیدن به سطح آمادگی بهتر و بیشتر به صورت روزانه تمرینات فنی و بدنسازی می‌کند تا با آمادگی بالایی در مقابل حریفان قدر خود حاضر شود.

دبیر هیات کشتی استان زنجان، گفت: این هیات با فدراسیون کشتی مکاتبه کرده است تا این کشتی‌گیر زنجانی که در وزن ۷۰ کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رود در وزن ۶۵ کیلوگرم بر روی تشک برود.

محمدی، افزود: پیکارهای کشتی جام جهان پهلوان تختی از ۱۸ تا ۲۰ دی ماه امسال در شهر کرمانشاه و در ۱۰ وزن مختلف برگزار خواهد شد و امید است که تنها نماینده کشتی زنجان در این رقابت‌ها، فخرآفرین باشد.  

وی یادآور شد: نصیری در مسابقات انتخابی جام تختی که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد توانست با غلبه بر حریفان خود، به این دوره از رقابت های جام جهان پهلوان غلامرضا تختی راه یابد.

دبیر هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه ۲ کشتی‌گیر زنجانی با مربیگری منصور اسدی در مسابقات انتخابی شرکت داشتند، گفت: میثم حیدری، دیگر کشتی‌گیر زنجانی اعزامی به این مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی توانست در وزن ۷۰ کیلوگرم ۲ حریف خود را شکست دهد و در مقابل سومین حریف خود با اشتباه داوری، تن به شکست دهد.

محمدی افزود: هیات کشتی زنجان به خاطر اشتباه محرز داوری، نامه اعتراضی به فدراسیون کشتی نوشته است که در صورت بازبینی، احتمال حضور این کشتی در مسابقات جام جهان پهلوان تختی، وجود دارد و حال منتظر دریافت پاسخ هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.