کنایه مدیر استقلال به مهدی رحمتی و نام بردن از پرسپولیسی ها + عکس

مدیر رسانه ای استقلال در پست اینستاگرامی خود به ماجرای امین قاسمی نژاد پرداخته و به طور غیر مستقیم مهدی رحمتی را خطاب قرار داده و نوشته است که "شاید موفقیت استقلال برای برخی ها سنگین است."

لینک کوتاه کپی شد

در پی انتقال ناموفق امین قاسمی نژاد به استقلال و اظهارات مدیرعامل پدیده و همینطور مهدی رحمتی درباره این انتقال، مدیر رسانه ای استقلال در استوری اینستاگرامی خود به طور غیر مستقیم به سرمربی پدیده کنایه زده است.

او در متن پیام خود از پرسپولیس و یحیی گل محمدی هم نام برده که در چند روز اخیر فرشاد فرجی را با مشکلاتی به مراتب کمتر نسبت به استقلال، از پدیده به خدمت گرفتند که این موضوع در خلاف با مسائل حرفه ای است و احتمالا واکنش تند باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را به دنبال خواهد داشت و در نتیجه به اختلافات ریشه ای دو تیم دامن می زند.

همچنین مدیر رسانه ای آبی ها بدون نام بردن از رحمتی، او را به ناراحتی از موفقیت استقلال با فرهاد مجیدی متهم کرده است. محمد کاظمی نوشت: «اگر اون تیم پایتخت امین قاسمی نژاد رو می خواست، دوستان این همه سنگ می انداختن یا یحیی گل محمدی، میلاد سرلک و فرشاد فرجی دو دستی تقدیم می کردن و به حساب طلبکاری می نوشتن؟! شاید موفقیت استقلال با فرهاد مجیدی  برای بعضی ها خیلی سنگینه»

photo_2021-03-19_15-59-09

 

صبح امروز جواد وطنخواه مدیرعامل پدیده گفته بود با چک برگشتی به کسی بازیکن نمی دهند و به استقلالی ها گفته بود که اگر امین قاسمی نژاد را می خواستند، باید به جای پاداش به بازیکنان تیمشان، به قاسمی نژاد پول می دادند.

دیدگاه تان را بنویسید