گزارش جی پلاس از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در اندیشه بازگشت به رقابت ها/ سپاهان به دنبال دومین قربانی +برنامه و نتایج

سپاهان و پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با حریفانی از قطر و امارات رو به رو می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دو تیم پرسپولیس و سپاهان سه شنبه 29 بهمن در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الشارجه امارات و السد قطر دیدار می کنند.

گروه C: الشارجه - پرسپولیس  ورزشگاه شارجه ساعت 19:05

تیم یحیی گل محمدی در دیدار نخست خود بازی پرانتقادی را برابر الدحیل قطر انجام داد و در هفته دوم باید در امارات به مصاف حریف خود برود. الشارجه هم به مانند پرسپولیس دیدار اول خود را با شکست پشت سرگذاشت. آن ها در خانه خود با تک گل درویش برابر التعاون عربستان مغلوب شدند.

شاگردان عبدالعزیز الیاسی در تیم الشارجه در بازی اول با ترکیب حسن صالح، شاهین عبدالرحمان، ماجد سرور، کایو لوکاس، محمد عبدالبسیط، سالم سلطان، علی محمد، رایان مندس، شورکوروف، محمد خلفان و عادل به عنوان بازیکنان اصلی و عمر جمعه، محمد الشهی به عنوان بازیکن ذخیره به مصاف التعاون رفتند.

الشارجه پیش از این دو با در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده است که در سال 2004 تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت.  این تیم 6 بار قهرمانی امارات را هم به دست آورده است. این تیم در آخرین بازی خود در لیگ با نتیجه 4 بر یک الاتحاد را از پیش رو برداشت. الشارجه در حال حاضر با 28 امتیاز در رده پنجم لیگ امارات قرار دارد. آن ها 8 برد، 4 تساوی و 4 باخت را درکارنامه دارند و 32 گل هم زده اند و 21 گل هم خورده اند. شاگردان الیاسی در 5 بازی گذشته خود در لیگ امارات 3 باخت، یک برد و یک تساوی را ثبت کردند.

boxbx9i6etj0sxr8r0ze

 

پرسپولیس در دیدار اول خود با الدحیل با ترکیب بیرانوند، خلیل زاده، کنعانی زادگان، ترابی، علیپور، رسن، نورالهی، شیری، ربیع خواه، امیری، نادری، اوساگونا، استوکس و عالیشاه به مصاف این تیم رفت؛ بازی که با گل های مانژوکیچ و ادمیلسون به نفع تیم قطری به پایان رسید. بازی که با اشتباه عجیب و غریب دفاع پرسپولیس همراه بود و آن ها در همان 15 دقیقه ابتدای بازی نتیجه را به حریف واگذار کردند.

لیگ قهرمانان آسیا

بیت کریستوفر جیمز به عنوان داور وسط، آنتون اسکِتنین، اشلی وارویک بیچام و جاناتان آدام بارِیرو به عنوان کمک تیم داوری استرالیایی این بازی را تشکیل می دهند.

دیگر بازی این گروه میان الدحیل و التعاون عربستان برگزار می شود.

 

گروه D: السد - سپاهان ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه ساعت 19:05

سپاهان که در بازی نخست خود نتیجه بسیار خوبی را در امارات گرفت در دیدار دومش باید به مصاف السد قطر برود. شاگردان ژاوی هرناندس در بازی نخست خود در ریاض به مصاف النصر عربستان رفتند و با نتیجه 2-2 متوقف شدند. این تیم ابتدا با گل دقیقه 7 حمدالله عقب افتاد اما دو دقیقه بعد بونجاح گل تساوی را به ثمر رساند. الحیدوس گل دوم تیم قطری را دقیقه 48 زد اما در دقیقه 53 العبید گل دوم النصر را زد تا بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان برسد.

سعدالشیب، پدرو میگوئل، جونگ وو، تارک سلمان، حسن الحیدوس، بغداد بونجاح، گابی، بوعلم خوخی، نام تائه هی، اکرم عفیف، یاسر ابوبکر، حمید اسماعیل، هاشم علی بازیکنان السد در بازی نخست بودند.

شاگردان ژاوی در لیگ ستارگان قطر با 30 امتیاز و 3 امتیاز کمتر از الدحیل صدرنشین در رده سوم قرار دارند. آن ها در 5 بازی گذشته خود در لیگ 4 برد و یک باخت را به نام خود ثبت کردند. این تیم با 14 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ کشورش است. آن ها دوبار هم در فصل 1989-1988 و 2011 قهرمان آسیا شده اند.

jie3e8n1jra1czdrxx6y

شاگردان امیرقلعه نویی با برتری 4 بر صفر برابر العین امارات یکی از بهترین نتایج هفته اول لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرد و تنها تیم ایرانی برنده بودند.

سپاهان با گل های محبی، کی روش، رفیعی و طیبی در بازی اول به پیروزی رسیدند. این تیم با ترکیب نیازمند، کیانی، آقایی، حسینی ،نورافکن، محبی، طیبی، منصوری، مصلح، رفیعی، کی روش، شهباززاده، قربانی و کومان در بازی اول خود ظاهر شد.

 

عزیز آسیموف ازبکستانی قاضی اول این دیدار است.

دیگر بازی این گروه میان النصر عربستان و العین امارات برگزار می شود.

استقلال و شهر خودرو نیز امروز (دوشنبه) به مصاف الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان می روند.

 

نتایج هفته اول رقابت ها

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
پاختاکور 2 1 الاهلی امارات دوشنبه 21 بهمن 14:30
الشرطه 1 1 استقلال دوشنبه 21 بهمن 18
الهلال 2 0 شهرخودرو دوشنبه 21 بهمن 18:10
الوحده 1 1 الاهلی عربستان دوشنبه 21 بهمن 19:05
العین 0 4 سپاهان سه شنبه 22 بهمن 18:20
الشارجه 0 1 التعاون سه شنبه 22 بهمن 18:25
النصر 2 2 السد سه شنبه 22 بهمن 18:45
الدحیل 2 0 پرسپولیس سه شنبه 22 بهمن 18:45

 

برنامه هفته دوم رقابت ها

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
الاهلی     الهلال دوشنبه 28 بهمن 17
الشرطه     الوحده دوشنبه 28 بهمن 17:30
پاختاکور     شهرخودرو دوشنبه 28 بهمن 17:30
الاهلی عربستان     استقلال دوشنبه 28 بهمن 19
العین     النصر سه شنبه 29 بهمن 18:25
السد     سپاهان سه شنبه 29 بهمن 19:05
التعاون     الدحیل سه شنبه 29 بهمن 19:05
شارجه     پرسپولیس سه شنبه 29 بهمن 19:05

 

شهرخودرو در انتظار اولین امتیاز آسیایی/ استقلال به دنبال برد تیم عربستانی در کویت+ برنامه و نتایج

آیا تیم های ایرانی صعود می کنند؟ / هت تریک الدحیل با شکست پرسپولیس! + نتایج 10 فصل اخیر

دو سوم امتیازها از دست رفت/ آغاز نه چندان دلچسب لیگ قهرمانان برای ایران+عکس و فیلم

دیدار شهرخودرو با مدافع عنوان قهرمانی و جدال پرسپولیس با ستاره های گرانقیمت +برنامه تیم های ایرانی

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا 2020 +جدول

 

 

دیدگاه تان را بنویسید