مطهری: بازیکنان پرسپولیس مبارز و جنگنده هستند/ نمی توانیم بگوییم اوت نیندازید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با سبک بازی پیکان باید همیشه تمرکز داشته باشید، چون آنها هر لحظه با کارهایی که می‌کنند ضربه می‌زنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید مطهری بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی شکل و فرم خوبی داشت. سعی می‌کنیم همیشه جا به جایی‌ها و مثلث‌هایی که ایجاد می‌کنیم را داشته باشیم. امروز توانستیم از همین راه دیوار آنها را بشکنیم و گل بزنیم. پیکان با 5 دفاع کار می‌کرد و ما سعی کردیم با 6 نفر عرض حمله تیممان را بیشتر کنیم و با شگرد تیممان که ایجاد مثلث است به برتری برسیم.

وی افزود: با سبک بازی پیکان باید همیشه تمرکز داشته باشید، چون آنها هر لحظه با کارهایی که می‌کنند ضربه می‌زنند. بازیکنان ما مبارزه گر هستند و برای سربلندی هواداران همه کار می‌کنند و من از آنها تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم این دیدار از آن بازی هایی بود که باید تمرکز صد در

او در خصوص نیمکت نشینی عبدی گفت: ما همه بازیکنانمان برای ما ارزشمند است. خستگی نیست و همه بازیکنان در فرم خوبی هستند. دلیلش تاکتیکی است و دنبال دلیل خاصی نباشید.

مربی پرسپولیس در خصوص موقعیت دادن به حریف توضیح داد: طبیعی است. در فوتبال شما وقتی یک تیم رو به جلو هستید و می‌خواهید در بخش حمله قابل احترام باشید، طبیعی است که در بعضی دقایق موقعیت بدهید اما خداراشکر خط دفاعی و دروازه بان ما با تمرکز بازی کردند. اصل ما دفاع تیمی منسجم و خوب از جلو تا عقب است. اما در شرایط بازی پیش می‌آید که موقعیت بدهید.

مطهری با اشاره به نیمکت نشینی انصاری گفت: محمد انصاری بچه ای است که از لحاظ فنی و اخلاقی توانمند است و اتفاقا دیشب در اردو باهم صحبت می‌کردیم. او بعد از عمل سنگین به ما اضافه شده و ما هم بازی تدارکاتی نداریم. انصاری باید در بازی دوستانه حضور پیدا کند و تنها دلیل نیمکت نشینی اش همین است. حاشیه درست نکنید و محمد تلاش می‌کند تا به فرم خوب برسد و اگر برسد او هم بازی خواهد کرد.

او درباره تاکتیک پیکان گفت: نادر [محمدی] یکی از بازیکنانی است که ما از امیدهای مقاومت آوردیم. مربیان حق دارند از سبک های مختلف استفاده کنند و ما به آن احترام می‌گذاریم. نادر محمدی هم این توانایی را دارد و ما هم نمی‌توانیم بگوییم اوت نیاندازید. این بچه توانایی دارد و از آن استفاده می‌کنند. ما نمی‌توانیم ایراد بگیریم و این جزو نکات تاکتیکی تیمشان است.

دیدگاه تان را بنویسید