مطهری: در در مرام ما نیست باخت را به گردن کسی بیاندازیم/ برای بازی با ماشین سازی حاشیه امنیت نداریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچگاه دنبال بهانه نیستیم و در مرام ما نیست باخت را به گردن کسی بیاندازیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با ماشین سازی اظهار داشت:  من هم فقدان مهرداد میناوند عزیز را تسلیت می گویم. واقعا همین الان هم از دست دادن این عزیز را باور نکرده ام. باید به جامعه ورزش، خانواده محترمش، همسر گرامی اش و هواداران پرسپولیس که همیشه مهرداد را به دلیل اینکه با دل و جان بازی برای پرسپولیس کار می‌کرد حمایت می کردند، تسلیت می گویم.

فارس نوشت: وی افزود: آدم از تعصب این بچه به تیم لذت می برد و فوق العاده خوش قلب بود. من دو سه روز بود حال خوشی نداشتم اما با از دست دادن مهرداد حال عجیب و غریبی پیدا کردم و حالم خیلی بدتر شد. امیدوارم روحش باشد باشد و قرین رحمت الهی قرار بگیرد. برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خیلی زود بهبودی به دست بیاورد و به زندگی باز گردد. به وحید امیری هم به دلیل درگذشت پدربزرگش تسلیت می گویم. امیدوارم خیلی زود از این روزهای تلخ عبور کنیم و روزهای خوبی برای هم رقم بخورد.

مربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: در این چند روز مردم به من لطف داشته و با تماس ها و پیام های شان جویای احوالم بودند. به همین دلیل به نشست خبری آمدم تا بگویم خوب هستم و همیشه تا لحظه آخر می جنگم. افرادی که در پرسپولیس هستند باید همیشه برای شادی هواداران روحیه مبارزه طلبی داشته باشند و بجنگند. من هم می خواهم به تیمم کمک کنم.

مطهری افزود: صحبت کردن درباره بازی با ماشین سازی با این شرایط خیلی سخت است اما جزو وظایف ما است. در سه روز قبل در تمرین نبودم اما گل محمدی و همکاران مان ماشین سازی را خیلی خوب ارزیابی کرده و می دانند باید با چه سبکی مقابل این تیم بازی کنیم. واقعا جدول لیگ برتر نشان‌دهنده جایگاه تیم ها نیست و باید لیگ خودمان را با لیگ برتر انگلیس مقایسه کنم که همیشه تیم های پایین جدولی تیم های صدرجدولی را شکست می دهند و این سبب جذابیت لیگ انگلیس می شود.

وی ادامه داد: لیگ ایران هم این جذابیت را پیدا کرده است. هفته قبل دیدید با وجود جلو افتادن به خاطر دست کم گرفتن حریف تنبیه شدیم. این نشان می دهد برای بازی کردن مقابل تیم های ته جدولی حاشیه امنیت ندارید. از بچه ها می خواهم بسیار هوشیار باشند و هوشمندانه بازی کنند. باید ۹۰ دقیقه صد در صد تمرکز داشته باشند. حتی اگر یک دقیقه تمرکزمان ۹۹ درصد باشد احتمال دارد ضربه بخوریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید با تمرکز بالا و در تمام لحظات با برنامه بازی کنیم. ماشین سازی قابل احترام است و بیشتر تیم ها مقابل پرسپولیس در نیمه خودشان فشردگی ایجاد می کنند که باید این فشردگی را بشکنیم. راهکارهایی داریم و وقتی توپ از دست می دهیم باید به فکر باشیم باید زیرا ماشین سازی برای این امر هدفمند بازی می کند.  باید این مسائل را خوب کنترل کنیم و به موقع به حریف ضربه بزنیم.

مطهری درباره آخرین وضعیت سید جلال حسینی گفت: خدا را شکر سید جلال با تیم تمرین کرده و مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس با میانگین امتیازی یک و نیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است، توضیح داد: برای رسیدن به جایگاه قهرمانی باید میانگین ۲ امتیاز در هر بازی را کسب کنید اما اکنون میانگین امتیازی ما یک و نیم است. خیلی عقب هستیم و امیدوارانه کارمان را می دانیم. بچه ها جایگاه شان را دانسته و می دانند در چه تیم بزرگی بازی می کنند. دو بازی کمتر داریم و اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: خیلی امیدوارانه  کارمان را ادامه می دهیم و همیشه گفته ام با تلاش و تمرین بیشتر می توانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. این کار ادامه دارد. هفته قبل هم باختیم و کسی نباخته است. در راس این باخت ما کادرفنی هستیم و باید ضعف ها را جبران کنیم. با سه امتیاز بازی فردا به جدول بازمی گردیم و  مشکلی نیست زیرا پرسپولیس به میانه های جدول عادت ندارد.

مطهری درباره اینکه به نظر می رسد تیم پرسپولیس پس از باخت به آلومینیوم اراک بهانه گیری می کند، گفت: این اولین باخت ما بود. هفته قبل شاید گل محمدی اشاراتی داشته اما هیچگاه در مرام ما نیست باخت را گردن کسی اندازیم. آنجا کار می کنیم و پاسخگو هستیم. هرچند باختیم اما همه مردم حواشی را می دانند و می‌توانند قضاوت کنند.

مربی پرسپولیس درباره احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن مطالبات ماریو بودیمیر عنوان کرد: متاسفانه پرسپولیس همیشه با این مشکلات دست به گریبان بوده و امیدوارم چنین اتفاقی هیچگاه برای هیچ یک از تیم های ایرانی نیفتد. زیرا برای وجهه فوتبال ایران خوب نیست. امیدوارم با درایت مدیرعامل مان و حضور صدری که به تازگی به هیات مدیره آمده و به وی تبریک می گویم این مشکلات هم حل شود. می دانید در پرسپولیس ما فقط مربیگری نمی کنیم و به خیلی از مسائل می پردازیم. زیرا تمرکز مربیان باید به کار فنی باشد.

مطهری اضافه کرد: نکته آخری که باید به آن اشاره کنم این است که بچه ها برای شادی روح مهرداد میناوند و تمام عزیزان از دست رفته تلاش می کنیم. من برادر کوچک تر همه فوتبالی ها هستم و با دیدن این اتفاق ها قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و بیشتر به هم احترام بگذاریم زیرا دنیا ارزش ندارد که بخواهیم تنش و درگیری با هم ایجاد کنیم. بیشتر به هم احترام بگذاریم برای فوتبال و ورزش ایران خوب است. امیدوارم همه تن شان سالم باشد.

دیدگاه تان را بنویسید