هشدار جدی مربی پرسپولیس به آرمان رمضانی

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط ویژه مهاجم این تیم گفت: رمضانی باید بیشتر تلاش کند و ما هم باید بیشتر با او کار کنیم. هیچ فشاری روی رمضانی نیست و او باید تمرکزش را حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید مطهری درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت: واقعا باید به بازیکنانمان خسته نباشید بگویم. مقایل شهر خودرو چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم، همانطور که مقابل صنعت نفت، سایپا و نفت مسجدسلیمان موقعیت ایجاد کردیم که البته در آن بازی‌ها توپ‌های ما گل نشد. تا زمانی‌که روی دروازه حریف موقعیت ایجاد می‌کنیم نگرانی نداریم حتی اگر توپ‌ها گل نشود. خوشبختانه فوتبالی روان را بازی می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم.

پارس فوتبال نوشت؛ مربی پرسپولیس درباره عملکرد رمضانی گفت: آرمان رمضانی در این بازی ۲ موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. مدتی هم هست که از او انتقادهای فراوانی می‌شود.

حمید مطهری گفت: رمضانی نباید به این چیزها توجه کند. البته که دو موقعیت خوب را از دست داد، اما در جریان بازی بسیار مثمرثمر بود. این اتفاقات و حرف‌ها نباید روی روح و روان رمضانی اثر بگذارد. رمضانی باید بیشتر تلاش کند و ما هم باید بیشتر با او کار کنیم. هیچ فشاری روی رمضانی نیست و او باید تمرکزش را حفظ کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برای فینال آسیا باید در شرایط صددرصد مسابقه باشیم؛ پس این ۴ روز یکبار بازی کردن کار خوبی است. البته ما باید حواسمان باشد که مخصوصاً در سفرها دچار مشکل نشویم و مصدومیت و خدای نکرده کرونا سراغ ما نیاید.

دیدگاه تان را بنویسید