مطهری: مگر می‌شود در خانه دنبال مساوی باشیم؟/ سه امتیاز داربی را می‌خواهیم

دستیار گل‌محمدی در واکنش به این که تیمش به‌دنبال کسب نتیجه مساوی در برابر سپاهان بود؟ گفت: مگر می‌شود تیم بزرگی مانند پرسپولیس در زمین خود در صدد کسب تساوی باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید مطهری بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: فشار روانی روی تیم ما بار سنگینی را روی دوش بازیکنان گذاشته است. من نمی‌دانم یک تیم چه باید می‌کرد؟ هر چقدر هم می‌خواهیم این استرس را کنترل کنیم، باز هم بازیکنان نگران هستند. با همه وجود بازی می‌کنند اما به خاطر این مساوی‌ها نگران هستند. در نهایت سپاهان تیم قابل احترامی است. هر دو تیم دنبال یک فوتبال خوب بودند.

او ادامه داد: ما کنترل بازی را در نیمه دوم داشتیم اما باید ریتم بازی را سریع‌تر کنیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. با تمرینات و تلاش بیش‌تر باید بهتر کار کنیم. ما پشت مدافعان خودمان موقعیتی به تیم حریف ندادیم. در دقایق ۸۹ و ۹۰ دو موقعیت مقابل مدافعان خودمان به حریف دادیم. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و نتوانستیم از این موضوع استفاده کنیم. باید این بار روانی را از روی تیم برداریم که بخش اعظم این موضوع بر عهده کادرفنی است.

دستیار یحیی گل‌محمدی درباره این که به نظر می‌رسد پرسپولیس دنبال مساوی بود گفت: ما دنبال سه امتیاز بازی بودیم اما تجزیه و تحلیل این دوستان است که می‌گویند ما دنبال مساوی بودیم. واقعا این‌طور نیست. ما دنبال سه امتیاز هستیم. منتهی باید این را هم بپذیریم که مقابل تیمی بازی کردیم که قهرمانی‌های متعددی داشته و باشخصیت است. باید شرایط خودمان را بهتر کنیم و برنامه‌ریزی بهتر داشته باشیم و به وظایف خودمان عمل کنیم و در داربی نمایش قابل قبولی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

مطهری درباره بازی ندادن به مهاجمان تیمش در آستانه داربی و تغییرات تاکتیکی این تیم برای گلزنی در نیمه نخست که موجب سرگردانی تیم شد، گفت: نمی‌دانم منظور از تغییر سیستم چیست. ما همیشه یک سیستم تعریف شده داریم اما وظایف تغییر می‌کند. خودمان را برای داربی آماده می‌کنیم. همیشه درباره مهاجمان صحبت می‌کنند. ما یک گروه منسجم هستیم و باید درباره تیم صحبت شود اما هر هفته درباره مهاجمان می‌پرسند.

مربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که عملکرد سرخپوشان به گونه‌ای بود که به مساوی هم راضی بودند گفت: مربی پرسپولیس مگر می‌شود در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس باشیم و در زمین خودمان دنبال مساوی باشیم. دوستان تحلیل می‌کنند ما دنبال مساوی بودیم. اصلا این‌طور نیست. ما دنبال سه امتیاز بودیم. ما موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید