جی پلاس

کدام "امیر قلعه نویی" اورجینال است؟

آخرین اظهارات پرافتخارترین مربی لیگ ایران در جایگاه سرمربی، پر از توهین و اتهام بود و زمانی قلعه نویی آن ها را برزبان می آورد که استعفا از هدایت سپاهان را در سر می‌پروراند.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس؛ منبع ویدئویی که آخرین جملات جنجالی امیر قلعه نویی را در حالی که عصبانی و لنگان لنگان در حال خروج از تونل ورزشگاه آزادی نشان می‌دهد، مشخص نیست اما دوربین به طور واضحی عصبانیت سرمربی سابق سپاهان را بی‌کم و کاست در برابر گروه داوری به تصویر کشیده است.

کلماتی که از دهان قلعه نویی خارج می‌شود حاکی از عصبانیت شدید این سرمربی از اشتباهات داوری است اما اظهارات او از جنس انتقاداتی که در نشست‌های خبری یا پشت تریبون‌های زنده می‌کند، نبود. کلمات قویا گروه داوری و حتی جامعه داوری را زیرسوال می‌برد؛ به گونه‌ای که نمی‌توان گفت فقط موعود بنیادی‌فر و دستیارانش، مخاطبان این کلمات توهین‌آمیز هستند و جای شکایت از کمیته داوران و همچنین محرومیت برای سرمربی سابق سپاهان را باز نگه می‌دارد.

این جملات به طور پارادوکس‌ گونه به اهالی فوتبال نهیب می‌زند که نمی‌توانند تعریف و تمجیدهای قلعه نویی را باور کنند. جایی که او داوران را سالم‌ترین قشر فوتبال معرفی می‌کند و اشتباهات داوری را جزو خطاهای انسانی می‌داند و معتقد است فشارها بر روی این جامعه زیاد است و ... .

جملات ستایش برانگیز از سوی قلعه نویی در وصف خوبی‌های قشر داوری فوتبال کم نیست و تا دلتان بخواهد از این کلمات پیدا می‌کنید. با در نظر گرفتن این کلمات و مقایسه آن با جملاتی که قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال و بی‌خبر از وجود دوربین بیان کرده، این سوال را پیش می‌آورد که کدام قلعه‌نویی اورجینال است؟

آیا مردی که بعد از شکست مقابل استقلال و در یک قدمی استعفا آن کلمات توهین‌آمیز را بی‌خبر از وجود دوربین‌هایی در اطراف تونل ورزشگاه خطاب به داوران بیان کرده، اصل و واقعی است یا مردی که در نشست‌های خبری و در جمع اهالی رسانه، هندوانه زیر بغل داوران می‌زند؟

امیر قلعه نویی همواره سعی کرده در سالیان گذشته از دل توجهاتی که به او می شود، یک چهره آرام و متین ارائه دهد و شایعاتی را که درباره او وجود دارد، به گوشه براند اما هر چند وقت یکبار هم از این دست ویدیوها منتشر می شود و او را با دستان خودش به ورطه مقایسه می کشاند. نمونه این ویدیو را هم ماه ها قبل و در نشست خبری شاهد بودیم که قلعه نویی مخالفان خود و برخی تماشاگران فحاش را به باد ناسزا گرفت و توجهی نداشت که در کجا نشسته و در چه جایگاهی قرار دارد!

دیدگاه تان را بنویسید