جی پلاس

دوئل مربیان استقلالی با رویای رسیدن به نیمکت آبی/ مجیدی از قافله جا ماند

شمار مربیان استقلالی در لیگ نوزدهم به بیش از شش نفر افزایش پیدا کرده که در مصاف های رودررو با تیم سابقشان از انگیزه مضاعفی برای موفقیت برخوردار بودند و مانع از پیروزی استقلال شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ لیگ نوزدهم با تمام و فراز و نشیب خود و حواشی مختلفی که به دنبال داشت، در آخرین روزهای خود به سر می برد. در هفته های پایانی برخی از تیم ها خالی انگیزه هستند و برخی با تمام تلاش خود در بالا و پایین جدول برای رسیدن به اهداف شان در تکاپو هستند. مصداق بارز این موضوع بازی هایی است که نساجی قائمشهر با مربی استقلالی جدید خود ارائه کرده است.

محمود فکری که از هفته بیستم روی نیمکت این تیم شمالی نشسته و از زمان آمدن به این تیم توانسته تحولات بزرگی را ایجاد کند، هیچ گاه در مصاف با مربیان استقلالی از جمله فرهاد مجیدی، ساکت الهامی و جواد نکونام طعم شکست را تجربه نکرده و دو تن از آن ها را هم شکست داده است.

به جز فکری و مجیدی که سرمربی نساجی و استقلال هستند، ساکت الهامی در تراکتور، مهدی پاشازاده در شاهین، جواد نکونام در فولاد و بزرگتر از همه، امیر قلعه نویی در سپاهان مربیان استقلالی فعال در لیگ برتر هستند که در کنار انگیزه های لازم برای موفقیت با تیم های خود، سودای مربیگری در استقلال را هم با کسب نتایج خوب سر می پرورانند.

فرهاد مجیدی و محمود فکری

*فرهاد از هم تیمی های سابقش عقب افتاد!

به همین دلیل همواره مصاف مربیان استقلالی که به علت حساسیت موجود از اهمیت بالایی برخوردار است، در لیگ نوزدهم به اوج خود رسیده و تا هفته های پایانی ادامه دارد و باید دید بی انگیزگی تیم ها بر انگیزه بالای مربیان در مصاف با هم تیمی های سابقش می چربد یا خیر.

عملکرد هر مربی با وضعیت مالی و پتانسیل موجود در تیمش قابل محاسبه است اما در این گزارش قصد داریم نتیجه گیری مربیان استقلالی را با تیم هایشان بسنجیم و شاید بر اساس عملکرد آن ها بتوان بهترین مربی استقلالی را انتخاب کرد.

از حیث نتیجه گیری و میانگین امتیاز در لیگ نوزدهم، رده بندی مربیان استقلالی به این شکل است:

1-محمود فکری (نساجی) - میانگین امتیاز: 2 (6 بازی – 12 امتیاز)

2- ساکت الهامی (تراکتور) – میانگین امتیاز 1.75 (12 بازی - 21 امتیاز)

3- امیر قلعه نویی (سپاهان) – میانگین امتیاز: 1.73 (26 بازی - 45 امتیاز)

4- جواد نکونام (فولاد) – میانگین امتیاز: 1.65 (25 بازی - 42 امتیاز)

5- فرهاد مجیدی (استقلال) – میانگین امتیاز: 1.6 (10 بازی - 16 امتیاز)

6- مهدی پاشازاده (شاهین) – میانگین امتیاز: 0.5 (2 بازی - 1 امتیاز)

همچنبن حاصل عملکرد مربیان استقلالی  در بازی ها رودررو نیز به این شرح است:

1- فکری – 3 بازی – 7 امتیاز (برد تراکتور و نساجی و مساوی با استقلال)

2- الهامی - 4 بازی – 7 امتیاز (برد سپاهان و فولاد ، مساوی با استقلال و باخت به نساجی)

3 - سپاهان - 3 بازی – 4 امتیاز (برد فولاد، مساوی با فولاد و باخت به تراکتور)

4 - نکونام – 5 بازی – 4 امتیاز (برد استقلال، مساوی با سپاهان، باخت به تراکتور، سپاهان و نساجی)

5 - مجیدی – 3 بازی – 2 امتیاز (مساوی با نساجی و تراکتور و باخت به فولاد)

6- پاشازاده              ------------------------------------

به گزارش جی پلاس، طبق عملکرد کنونی مربیان، محمود فکری که مدت زمان کوتاهی است مربیگری در لیگ برتر را شروع کرده، از حیث کسب نتیجه و امتیاز گیری در شرایط بسیار خوبی نسبت به سایر استقلالی ها قرار دارد. در حال حاضر میانگین امتیازی او به ازای هر بازی بیش از کالدرون است و بعد از گل مجمدی در رده دوم قرار داد.

دیدگاه تان را بنویسید