گزارش جی پلاس/ اوج بی‌خیالی مربی تیم ملی در دوره پسا کی روش!

وقتی ساکت به جای سرمربی، برای ملی پوشان برنامه ریزی می کند!

بعد از رفتن کارلوس کی‌روش و آمدن مارک ویلموتس، برخی از وظایف سرمربی در تیم ملی توسط محمدرضا ساکت، سرپرست این تیم انجام می‌شد که با تعجب بازیکنان همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ اتفاقات عجیب در دوران مارک ویلموتس در هنگام برگزاری اردوهای تیم ملی کم نیست اما هر بار با تعجب و حسرت اهالی فوتبال همراه می‌شود تا حسرت روزهای رفته را بخورند و برای روزهای آینده به فکر باشند.

ویلموتس در دوران مربیگری در تیم ملی کمتر در ایران حضور داشت و در همین مدت زمان نیز علاقه چندانی به مدیریت در این تیم از خود نشان نداد و عمدتا روی دریافت مطالبات مالی اش متمرکز بود. با این حال او در کنار نتایج نه چندان خوبش در تیم ملی، با روشی نه چندان معمول تیم ملی را اداره می‌کرد که موجب تعجب مدیران و بازیکنان تیم ملی هم شده بود و به نوعی یک بدعت جدید در این تیم به شمار می‌رفت.

یکی از وظایف مربیان در تیم ها به برنامه‌ریزی برای زمان تغذیه، استراحت، تفریح و حتی زمان آزاد بازیکنان مربوط می‌شود  که در دوران حضور کارلوس کی روش در ایران، او به طور روزانه و شخصا این وظیفه را انجام می‌داد و ساعتی را برای تنظیم این برنامه صرف می‌کرد که نشان از دقت نظر این سرمربی پرتغالی داشت.  

با رفتن کارلوس کی‌روش از ایران، وظیفه نوشتن این برنامه روزانه به مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی محول شد اما ویلموتس مانند سایر وظایف خود از جمله انتخاب بازیکنان برای تیم ملی که از اهمیت بالایی برخوردار بود؛ چندان وقتی برای آن نمی‌گذاشت و درباره لیست تیم ملی هم تابع نظرات اطرافیان خود بود.

یکی از ملی‌پوشان حاضر در اردوهای تیم ملی می‌گوید که برنامه ریزی روزانه تیم ملی بعد از رفتن کی‌روش به جای ویلموتس توسط محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی انجام می‌شد و او بود که زمان استراحت، تفریح و آزاد بازیکنان بازیکنان را مشخص می‌کرد!

این ملی‌پوش فوتبال می‌گوید هیچ گاه ویلموتس مشکلی با برنامه ریزی زمان استراحت و آزاد بازیکنان توسط ساکت نداشت و همیشه با اولین نگاه آن را تایید می‌کرد که این موضوع با تعجب بازیکنان همراه بود چرا که در گذشته و به مدت هشت سال کی روش با دقت و وسواس زیادی برای زمان فراغت بازیکنان تیمش برنامه ریزی می‌کرد که حاصل آن حضور همزمان همه بازیکنان در هنگام وعده‌های غذایی و استراحت بود و موجب افزایش همدلی در این تیم شده بود.

اکنون که ویلموتس رفته و جای او را یک مربی جدید به نام دراگان اسکوچیچ گرفته است، انتظار می‌رود این مربی با دقت نظر بیشتری به وظایف خود در تیم ملی عمل کند و دیگر خبری از بیخیالی ویلموتس در تیم ملی ایران نباشد. 

دیدگاه تان را بنویسید