برانکو سرمربی تیم ملی شد؟

یک روزنامه ورزشی ادعا کرد که سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، برخی رسانه ها صبح امروز (یکشنبه) در توئیتر و کانال های تلگرامی عنوان کرده اند که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفته است.

تیم ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تاکنون عملکرد موفقی با سرمربیگری مارک ویلموتس نداشته و همین مساله باعث، وجود اخبار و حواشی مختلفی در این باره شده است.

بحث احتمال تعویض سرمربی در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شده بود اما نتیجه رسمی در پی آن اعلام نشد.

برانکو در جام جهانی 2006 کارنامه موفقی با تیم ایران برجای نگذاشت و نمی تواند مربی طراز اولی در سطح فوتبال بین المللی باشد اما او در سال های اخیر نتایج خوبی با تیم پرسپولیس در لیگ داخلی ایران گرفت و در آسیا به فینال لیگ قهرمانان رسید؛ اما امسال در لیگ عربستان با تیم الاهلی یک مربی ناکام بود و پیش از نیمه فصل اخراج شد.

او که به واسطه ایجنت ها و همکاران رسانه ای خود نفوذ موثری در فضای خبری فوتبال ایران دارد، حتی در زمان اختلافات فدراسیون و کارلوس کی روش، توسط رسانه های همسوی خود بارها به عنوان گزینه جانشینی مربی پرتغالی مطرح می شد. ایوانکوویچ پس از اخراج از الاهلی که همزمان با نتایج نسبتا ناموفق پرسپولیس با گابریل کالدرون بود، هر از گاهی به عنوان جانشین احتمالی مربی آرژانتینی قرمزها، گزینه می شود.

اکنون نیز هنوز خبر رسمی درباره مذاکره یا توافق احتمالی فدراسیون با برانکو مطرح نشده و صرفا ادعای ایران ورزشی که بعضی رسانه ها اخبار آن را بازنشر کرده اند در فضای خبری فوتبال ایران وجود دارد.

خبر مرتبط؛ 

واکنش فدراسیون فوتبال به احتمال تغییر سرمربی تیم ملی

دیدگاه تان را بنویسید