در گفت و گو با جی پلاس؛

علیپور: به سلیقه کی روش نمی خوردم/ پیشنهاد از اسپانیا؟ اگر بخواهند می مانم!

مهاجم پرسپولیس امیدوار است با آمدن سرمربی جدید تیم ملی، شانس بازی برای تیم ملی را به دست بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

علی علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره بازی السد قطر، سپاهان، داشتن پیشنهاد از اسپانیا و آمدن سرمربی جدید برای تیم ملی صحبت کرد.

او با اشاره به پیروزی تیمش مقابل السد قطر در شب خداحافظی ژاوی گفت: برد خوبی را به دست آوردیم. خوشحالم تیم مان به پیروزی رسید و من هم نقش کوچکی در این بردم داشتم. دوست نداشتم ژاوی با شکست از فوتبال خداحافظی کند. از طرفی هم بازی مقابل او در شب خداحافظی اش از فوتبال افتخاری برای ما بود. در هر حالت خوشحالم تیم  مان با برتری برابر قهرمان قطر و صدرنشین گروه، جواب ناداوری ها در این مسابقات را داد.

مهاجم پرسولیس درباره آماده شدن برای دیدار با سپاهان در صورت هر گونه حاشیه احتمالی روی سکوها می گوید: ما برای انجام یک بازی خوب به اصفهان می رویم و به دنبال کسب برد و رسیدن به فینال هستیم. می دانیم جدال سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت که از بهترین تیم های این فصل بود. باید برای رسیدن به پیروزی بهترین شرایط را داشته باشیم. امیدوارم اتفاقاتی که در تهران رخ داد، در اصفهان تکرار نشود. نمی خواهیم خونی از دماغ کسی بریزد.

وی افزود: فوتبال زمان کوتاهی برای خوشحالی و تخلیه انرژی و گذراندن اوقات فراغت است. پس با دعوا، فحاشی و پرتاب اشیاء نباید این دیدار بزرگ را به حاشیه بکشانیم و فقط همه با هم دست به دست هم دهیم که یک دیدار در خور شان فوتبال ایران برگزار شود و همه از آن لذت ببریم.

علیپور درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی زیر نظر مارک ویلموتس یا هر مربی دیگری می گوید: مطمئنا سرمربی تیم ملی باید به سرعت انتخاب شود تا از سایر تیم ها عقب نمانیم. هر مربی روش و اصول خود را دارد و شاید من به کار آقای کی روش نمی خوردم اما امیدوارم برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره داشتن پیشنهاد از یک تیم اسپانیایی هم به جی پلاس می گوید: با پرسپولیس قرارداد دارم و هر پیشنهادی را باشگاه بررسی می کند ولی اگر هواداران صلاح بدانند در خدمت شان هستم. من این تیم را عاشقانه دوست دارم. و همه چیزم را از پرسپولیس و هوادارانش دارم.

دیدگاه تان را بنویسید