ناظم الشریعه: بازی با لبنان و ازبکستان را قبول نکردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باتوجه به دستور تاج جهت حمایت از تیم ملی مطمئنم کمیته فوتسال راهی برای انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا پیدا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتسال ایران قرار است اسفندماه در مسابقات جام ملت های آسیا که در  ترکمنستان برگزار می شود شرکت کند. این تیم در مرحله گروهی با  تیم‌های عربستان، کره جنوبی و چین همگروه است.با توجه به برنامه ریزی، کادر فنی تیم ملی با کمیته فوتسال قرار بود که قبل از بازی های آسیایی آخرین مرحله فیفا دی برگزار شود. خبرهایی مطرح شده که کمیته فوتسال با کشور لبنان و ازبکستان جهت دو بازی تدارکاتی مکاتباتی داشته و مورد موافقت این کشورها هم قرار گرفته اما کادر فنی تیم ملی با این موضوع مخالفت کرده است.

سید محمد ناظم الشریعه در رابطه با این موضوع اظهار داشت: طبق تصمیمی که در کمیته فنی و کمیته فوتسال گرفته شد قرار بود که قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی تیم ملی چند بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا داشته باشد که متاسفانه تا به امروز این کار انجام نشده اما کمیته فوتسال به جدیت دنبال این موضوع است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: البته این موضوع صحت دارد که کمیته فوتسال  با کشورهای لبنان و ازبکستان  مکاتبه داشته اما بازی با این کشورها مورد موافقت کادر فنی قرار نگرفته است.نکته مهمی که مطرح است برای قهرمانی و دفاع از این عنوان امکانات ، بازی‌های تدارکاتی، حمایت‌‌های مالی و اقتصادی و...نیاز است و برای موفقیت تمام این موارد و شرایط باید وجود داشته باشد و مثل یک زنجیره به هم پیوسته است.

ناظم الشریعه تاکید کرد: اگر یکی از این موارد وجود نداشته باشد قطعا می‌تواند به تیم ملی و فوتسال ایران آسیب برساند. من مطمئنم با توجه به دستور تاج ریاست فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت همه جانبه از تیم ملی، مسولین کمیته فوتسال راهی برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا قبل از بازی‌های آسیایی پیدا می کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید