ناظم الشریعه: همه دستگاه‌های اجرایی فدراسیون باید در اختیار تیم ملی فوتسال باشند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تاج ریاست فدراسیون فوتبال به تمام دستگاه‌های اجرایی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که باید تمام امکانات خود را در اختیار تیم ملی فوتسال بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد اولین جلسه  ستاد 2020 فوتسال که روز گذشته در فدراسیون فوتبال  برگزار شد، گفت: همانطور که اطلاع دارید، روز گذشته جلسه ای به ریاست مهدی تاج ریس فدراسیون فوتبال، اعضای کادر فنی و اجرایی تیم ملی فوتسال، سازمان تیم های ملی و لیگ فوتسال، کمیته فوتسال و مرکز ملی فوتبال به همراه سایر بخش ها و کمیته های فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه در مورد آمادگی تیم ملی به رقابتهای آسیای ازبکستان  و همچنین هماهنگی های لازم پیرامون شرایط برگزاری اردوهای آماده سازی، برنامه های تدارکاتی تیم ملی فوتسال و همچنین ملزومات مورد نیاز تیم ملی به این رقابت‌ها بحث تبادل نظر شد. از نظر من این جلسه مورد نیاز بود تا ما مشکلاتمان را مطرح کنیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: در این جلسه تاج ریاست فدراسیون فوتبال حمایت خوبی از تیم ملی فوتسال داشت و به تمام مسولین مختلف فدراسیون اعلام کرد که باید حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتسال چه از لحاظ مالی، پاداش‌های بازیکنان و امکانات خدماتی دیگر و... باید تا قبل از رقابتهای آسیایی برای تیم ملی فراهم و انجام شود. 

وی در پاسخ به سوالی در مورد آخرین اردوی تیم ملی و چه زمانی قرار است پاداش‌های سال‌های گذشته بازیکنان تیم ملی پرداخت شود، گفت: آخرین اردو ما بعد از اتمام لیگ برتر است. پاداش بازیکنان هم طبق اعلام تاج در رابطه با حمایت‌های مالی از تیم ملی فوتسال باید قبل از اعزام تیم به مسابقات آسیایی پرداخت شود. با توجه به شناختی که از تاج  و ساکت مدیر تیم‌های ملی دارم، آنها از هیچ کوششی برای آمادگی تیم ملی دریغ نخواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید