ناظم الشریعه: شناختی از تیم‌های قاره اقیانوسیه نداریم/ سعی داشتیم تا از نیروهای جوان خود استفاده کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال تأکید کرد هیچ شناختی از تیم‌های قاره اقیانوسیه که قرار است در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند،‌ ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ناظم‌الشریعه درباره برنامه‌های اردویی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا گفت: از روز شنبه صبح تمرینات‌مان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر شروع خواهیم کرد و به دنبال مرور کارهای تاکتیکی هستیم. روز چهارشنبه هم به مشهد خواهیم رفت و بعد از آنجا همراه با کاروان ایران به ترکمنستان سفر خواهیم کرد.

وی درباره اینکه سه بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال در لیست تیم دانشجویان نیز حضور دارند، تصریح کرد: ما باید تا آخرین لحظه تمام نفرات را در تمرین داشته باشیم تا اگر اتفاق و مصدومیتی برای بازیکنی به وجود آمد،‌ بازیکن دیگری را جایگزین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد دلیل دعوت نشدن حسین طیبی، مهران عالیقدر و محمد طاهری به اردوی تیم ملی،‌ عنوان کرد: کارهای طیبی در حال انجام است و اگر مشکلی پیش نیاید به طور مستقیم از قزاقستان به ترکمنستان خواهد آمد و به تیم اضافه می‌شود. عالیقدر هم خیلی وقت بود که باشگاه نداشت و تازه دو هفته است به باشگاه جدیدش پیوسته است. برای ما مهم است که بازیکنان باشگاه داشته باشند. طاهری نیز کاپیتان تیم ماست، اما در این مسابقات سعی داشتیم تا از نیروهای جوان خود استفاده کنیم. طاهری در هر صورت کاپیتان تیم ملی است و حتماً در آینده کنار تیم خواهد بود.

ناظم‌الشریعه درباره مسابقات داخل سالن آسیا و شناخت کادرفنی از تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند،‌ گفت: همه تیم‌ها در این مسابقات با تمام توان و تیم اول خود شرکت می‌کنند. ضمن اینکه قاره اقیانوسیه هم به آسیا اضافه شده و ما اصلاً شناختی از تیم‌های این قاره نداریم. به طور مثال کشور تاهیتی که من فقط می‌دانم فوتبال ساحلی دارد و اصلاً از فوتسال این کشور شناختی ندارم. در هر صورت سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را در مورد بازیکنان بگیریم و بهترین نتیجه را هم کسب کنیم.

محمد ناظم‌الشریعه روز دوشنبه 16 بازیکن را به اردوی نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، باقر محمدی، حمید احمدی، فرهاد توکلی، احمد اسماعیل‌پور، علیرضا رفیعی‌پور، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ‌سفیدی،‌ مسلم اولادقبا، محمد شجری، سعید احمد عباسی، مهدی جاوید، علی اصغر حسن‌زاده، شهاب طالبی و محمدرضا شهرکرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید