ناظم الشریعه: تمام بازی های لیگ را زیر نظر داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره دعوت از بازیکنان به اردوهای تدارکاتی فوتسال گفت: تمام بازی های لیگ را زیر نظر داشته و عملکرد بازیکنان را ارزیابی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تمام بازیها را زیر نظر داریم. یکسری بازیکنان در لیست هستند و مرتبا در لیگ ها حضور دارند، آنها را ارزیابی می کنم و روند رشدشان در مسابقات را مد نظر داریم.

وی ادامه داد: بعضی از باشگاهها سخت بازیکن می دهند اما کادر فنی تیم ملی فوتسال مرتبا با کادر و سرمربی تیم های لیگ فوتسال در ارتباط بوده و کاملا هماهنگ هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: آقای دوران اکثر بازیهایی که در شیراز است را زیر نظر داشته و باید بگویم رابطه کادر فنی تیم ملی با تمام تیم ها مخصوص ارژن فارس صمیمی است. بدون شک اگر بازیکنی لیاقت و مستعد حضور در تیم ملی باشد، از دید کادر فنی دو نمی ماند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: تمرین تیم ملی از بعدازظهر امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و همانطور که می دانید در لیست 25 نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی؛ از بازیکن تیم ارژن نیز دعوت شده است. ما نیاز به حمایت از خانواده فوتسال داریم و نباید اجازه دهیم حاشیه ها به تیم ملی فوتسال و حتی لیگ نزدیک شود.

دیدگاه تان را بنویسید