فرهاد قائمی: مسیر سختی تا رسیدن به المپیک داریم

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: مسابقات انتخابی المپیک پیش روی ماست که در کشور چین برگزار خواهد شد و مسیر سختی تا رسیدن به المپیک داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد قائمی درباره وضعیت این روزهای تیم ملی والیبال ایران و مسیر طی شده توسط او و هم‌تیمی‌هایش اظهار داشت: امسال، سال پرفشاری برای تیم ملی بود و بازی‌های خیلی زیادی را انجام دادیم. نمونه آن لیگ ملت‌ها بود که بسیار فشرده برگزار شد و البته نتایج خیلی خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما خیلی اهمیت دارد چون به نوعی بازی تدارکاتی برای جام جهانی ژاپن است و از طرفی به قهرمانی در این رقابت‌ها نیاز داریم. ما باید ثابت کنیم که همچنان در آسیا قدرت اول هستیم. ما میزبان این رقابت‌ها هستیم و مطمئنم علاقه‌مندان والیبال برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آیند. در ادامه هم مسابقات انتخابی المپیک پیش روی ماست که در کشور چین برگزار خواهد شد و مسیر سختی تا رسیدن به المپیک داریم. اولویت همه ما، گرفتن سهمیه المپیک است. باید ایستگاه به ایستگاه جلو برویم. خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است و بدون مصدوم کار می‌کنیم. امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم.

قائمی گفت: ما باید به مسیر فعلی خود ادامه دهیم. مسیر خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و نباید در رشدمان وقفه‌ای ایجاد شود. با تمام توان در تورنمنت آسیایی تهران شرکت می‌کنیم و در ادامه با آمادگی به ژاپن خواهیم رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید