گزارش جی پلاس/ انتقاد از لژیونر ایرانی حتی بعد از پیروزی

موقعیت ویژه ای که کاوه رضایی از دست داد!

حتی بعد از پیروزی بروژ در زمین لاسک لینز، بلژیکی‌ها از کاوه رضایی و عملکردش انتقاد کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بروژ که کاوه رضایی را فصل قبل و با رقمی در حدود 5 میلیون یورو از شارلوا خرید، در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و در اتریش به مصاف لاسک لینز رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد. واناکن در دقیقه 10 و از روی نقطه پنالتی تک‌گل بروژ را به ثمر رساند تا این تیم به پیروزی ارزشمند و خارج از خانه دست یابد.

نکته جالب در این بازی، نخستین حضور کاوه رضایی در ترکیب بروژ بود. مهاجمی که حتی در لیست مازاد قرار داشت و بحث بازگشت او به شارلروا مطرح بود اما در این بازی توسط پل کلمنت مورد استفاده قرار گرفت و در دقیقه 74 جای اوپندا در خط حمله تیمش را گرفت. هر چند حضور کاوه رضایی چندان موفق نبود و خیلی‌ها از عملکرد او ابراز نارضایتی کردند.

کاوه رضایی

کاوه رضایی در اواخر بازی در موقعیت ویژه‌ای برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او را دروازه‌بان لاسک لینز در حالتی تک به تک مهار کرد تا رضایی موفق به گشودن دروازه حریف نشود. بعد از پایان بازی و حتی در روزی که بروژ یک پیروزی خارج از خانه را کسب کرد، باز هم انتقادهایی از عملکرد کاوه رضایی انجام شد و این مهاجم مورد حمله قرار گرفت. حتی پل کلمنت هم بعد از از دست رفتن موقعیت کاوه، واکنشی عجیب داشت و نشان داد از عملکرد مهاجم ایرانی‌اش به هیچ‌وجه راضی نیست.

در این شرایط جایگاه کاوه در بروژ متزلزل می‌شود و باید دید آیا او همچنان در بروژ می‌ماند یا در مسیر جدایی از این تیم قرار می‌گیرد؟

دیدگاه تان را بنویسید