گزارش جی پلاس/ نه محرمی بازی کرد نه کاوه

سهم صفر دقیقه‌ای ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا

مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و نکته جالب اینکه بازیکنانی ایرانی جایی در ترکیب تیم‌هایشان نداشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دور برگشت از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و بازیکنان ایرانی در حسرت بازی باقی ماندند. ‌بروژ که کاوه رضایی را ابتدای فصل قبل و با رقمی در حدود 5 میلیون یورو از شارلروا خرید، بعد از پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، به اوکراین سفر کرد تا بازی برگشت خود را مقابل قهرمان لیگ این کشور، یعنی دیناموکیف برگزار کند.

این بازی در نهایت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا بروژ با برتری 4 بر 3 در مجموع دو بازی راهی مرحله بعد شود. جالب اینکه کاوه رضایی نه در بازی رفت در لیست بروژ قرار گرفت و نه بازی برگشت تا شایعه جدایی او از این تیم و بازگشت قرضی به شارلروا قوت بگیرد.

IMG1012395413423

 

در یکی دیگر از بازی‌ها دیناموزاگرب در حالی که بازی رفت را در کرواسی با تساوی یک بر یک مقابل فرانس‌واروش به پایان رساند، در بازی برگشت و در خانه حریف به پیروزی 4 بر صفر رسید تا با اقتدار حریف مجار خود را از پیش رو بردارد و راهی دور بعد شود. صادق محرمی که در فصل نقل و انتقالات شایعه جدایی‌اش از دینامو و حضور در لکوموتیو زاگرب به گوش می‌رسید، مثل بازی رفت جایی در لیست 18 نفره تیمش نداشت. درباره محرمی گفته می‌شود او انتخاب چهارم سرمربی دیناموزاگرب برای بازی در دفاع راست است و به همین بعید به نظر می‌رسد به همین راحتی‌ها بتواند راهی به ترکیب قهرمان کرواسی پیدا کند.

دیدگاه تان را بنویسید