گزارش جی پلاس؛

اوضاع وخیم کاوه رضایی در بلژیک!

کاوه رضایی روزهای تلخی را در تیم فوتبال کلوب‌ "بروژ بلژیک" سپری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ مدیران بروژ هرگز تصور نمی‌کردند خرید 5 میلیون یورویی آنها، در 12 بازی تنها یک گل به ثمر برساند و در قریب به اتفاق دیدارها هم مصدوم باشد. کاوه رضایی بعد از درخشش با پیراهن شارلروا و در انتقالی جذاب سر از بروژ در آورد. یک باشگاه قدیمی و مشهور در بلژیک که باید خود را آماده‌ی حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌کرد.

 

کاوه در این شرایط به بروژ رفت تا ضعف خط حمله ی این تیم را پوشش بدهد و به عنوان مهاجم هدف گل‌های پرشماری برای تیم جدیدش به ثمر برساند. انتظار هواداران و کادرفنی بروژ نیز همین بود. جذب کاوه، برای گلزنی در ژوپیلرلیگ و لیگ قهرمانان اروپا. اتفاقی که هرگز رخ نداد و رضایی آن مهاجمی نبود که توقع‌اش می‌رفت.

 

رضایی در دومین حضور خود در ترکیب بروژ، مقابل زولته‌وارژیم از روی نقطه‌ی پنالتی گل زد. بروژ آن بازی را 5 بر 2 برد تا هواداران به درخشش کاوه امیدوار شوند. رضایی بعد از آن بازی که در تاریخ 31 آگوست 2018 ( 9 شهریور 97 ) برگزار شد، دیگر در هیچ‌ یک از دیدارهای بروژ موفق به گلزنی نشده و این طلسم همچنان پابرجا مانده. طلسمی عجیب که مشخص نیست چرا توسط رضایی شکسته نمی‌شود!

کاوه رضایی بعد از گلزنی مقابل وارژیم، 2 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و 9 بار هم در لیگ بلژیک به میدان رفته. او بخش اعظمی از بازی‌های بروژ در اروپا و بلژیک را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده و در جام ملت‌ها هم نتوانست پیراهن ایران را بپوشد و عضوی از تیم ملی باشد. کاوه در این مدت، 7 بار هم از روی نیمکت بازی‌های بروژ را تماشا کرده و فرصت حضور در زمین به‌دست نیاورده است.

نکته ی جالب درباره‌ی کاوه، دقایق کوتاه حضور او بعد از پایان آسیب دیدگی است. رضایی از وقتی به تمرینات بروژ اضافه شده، 6 بار در فهرست 18 نفره‌ی این تیم قرار گرفته اما فقط 2 بار موفق به حضور در زمین شده. اولی دقیقه‌ی 87 بازی مقابل گنت در هفته‌ی بیست و چهارم لیگ بلژیک و دومی دقیقه‌ی 85 بازی برابر سرکل‌بروژ در هفته‌ی بیست و پنجم. کاوه در 3 بازی اخیر بروژ در اروپا و لیگ بلژیک هم فرصت بازی به‌دست نیاورده و 90 دقیقه روی نیمکت نشسته است. 2 بازی رفت و برگشت مقابل سالزبورگ در لیگ اروپا و دیدار برابر گنک در ژوپیلرلیگ.

اوضاع برای کاوه در بروژ به هیچ‌وجه مساعد نیست. او به نیمکت چسبیده و دیگر اعتماد ایوان لکو را پشت خود نمی‌بیند. مربی کروات از جذب او پشیمان شده و مشخص است که علاقه‌ای به استفاده از مهاجم ایرانی تیمش ندارد. فقط می‌ماند 5 میلیون یورویی که هزینه‌ی جذب کاوه شد تا او فقط یک گل بزند و اغلب اوقات یک مهاجم کم‌زهر نشان بدهد.

اخبار لژیونرهای ایران نشان می دهد رضایی هم یکی از لژیونرهای افت کرده فوتبال ایران در خارج از کشور است. کاوه رضایی با ادامه‌ی این روند، جایی در فهرست بروژ برای فصل آینده ندارد. او باید دنبال راهی برای خروج از این تیم باشد و البته بخشی از هزینه‌ی 5 میلیون یورویی را هم از طریق تیم جدیدش به بروژ برگرداند. آیا تیمی هست که کاوه را در تابستان بخرد و رقمی بالا برای جذب او بپردازد؟ پاسخ این سوال بماند برای تابستان 98.

دیدگاه تان را بنویسید