گزارش جی پلاس/ بازگشت به لیگ ایران، برنامه جدید رضایی

کاوه رضایی در دوراهی استقلال و تراکتورسازی

کاوه رضایی قصد بازگشت به لیگ ایران را دارد و به همین دلیل در دوراهی استقلال و تراکتورسازی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کاوه رضایی روزهای درخشانی را در شارلروا پشت سر گذاشت و بعد از تنها یک فصل و 4 هفته، پیراهن بروژ را پوشید و با انتقالی 5 میلیون یورویی به قهرمان لیگ بلژیک پیوست. باشگاهی که در لیگ قهرمانان و سپس لیگ اروپا حضور داشت. کاوه در لیگ بلژیک 11 بار در ترکیب بروژ به میدان رفت، 409 دقیقه در زمین حضور داشت و تنها یک گل از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند. رضایی البته 2 بار هم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت، 97 دقیقه در زمین بود اما در گلزنی توفیقی به‌دست نیاورد.

رضایی بعد از مصدومیت‌های متوالی و سپری کردن یک فصل ناموفق، حالا جایی در برنامه‌های فیلیپ کلمنت ندارد. مربی 45 ساله و سابق خِنک که بعد از قهرمانی در لیگ بلژیک از این فصل روی نیمکت بروژ می‌نشیند. بر این اساس کاوه رضایی با انتقالی قرضی و یا قطعی می‌تواند پیراهن تیم جدیدی را بپوشد. رضایی به دلیل مشکلات شخصی علاقه‌مند است به ایران برگردد و پیراهن باشگاهی در لیگ برتر را بر تن کند.

_32229

کاوه با اینکه در اروپا و لیگ‌های درجه پایین پیشنهاد کار دارد اما ترجیحش این است که به لیگ ایران برگردد. او از استقلال پیشنهاد دارد و البته تراکتورسازی که هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده اما با چند لژیونر وارد مذاکره شده است. باید ببینیم کاوه در دوراهی استقلال و تراکتورسازی، کدام‌یک را انتخاب می‌کند. بازی در تهران و پیراهن استقلال یا احتمالا قرارداد نجومی با تراکتورسازی؟

دیدگاه تان را بنویسید