به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام علی کنگرلو روز یکشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با اندیشه های امام خمینی (ره) در حسینیه کریم اهل بیت(ع) شهرری عنوان کرد: خصوصیات امام راحل استثنایی، ممتاز و بی نظیر بود.
وی تصریح کرد: امروزه هرچه بیشتر در ابعاد شخصیت ایشان تأمل کنیم، بیشتر به درک درستی از شخصیت ایشان پی خواهیم برد.
وی با بیان اینکه امام (ره) با خودسازی و اخلاق اسلامی توانست تحولات بزرگی در ایران و جهان ایجاد کند، یادآور شد: شخصیت عظیم معمار کبیر انقلاب به حق پس از پیامبران خدا و اولیای معصومین، با هیچ شخصیت دیگری قابل مقایسه نیست.
کنگرلو ادامه داد: امام راحل حجت و نشانه عظمت خداوند در نزد ما بود به طوری که وقتی انسان او را می دید، پی به عظمت بزرگان دین و اهل بیت (ع) می برد.
وی اضافه کرد: مقدمه شناخت عظمت شخصیت پیامبر اکرم (ص)، امام علی (ع)، سید الشهدا (ع) و سایر اولیای خداوند در گرو شناخت درست شخصیت امام راحل میسر می شود.
وی به ایمان قوی، عقل کامل، حکمت و هوشمندی معمار کبیر انقلاب اشاره کرد و افزود: امام راحل به معنای واقعی کلمه، انسانی مومن بود که توانست تمام ویژگی های اخلاقی و دینی را در شخصیت خود بگنجاند.
کنگرلو در پایان یادآور شد: امام راحل با شخصیت عظیم خود همیشه در برابر خداوند اظهار کوچکی، خاکساری و تواضع می کرد که این ویژگی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های شخصیتی اولیای خداوند است.
کارگاه آموزشی آشنایی با اندیشه های امام خمینی (ره) روز یکشنبه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری و جمعی از مسولان هیات های مذهبی شهرری در حسینه کریم اهل بیت(ع) شهرری برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.