عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروزه بزرگ ترین و اصلی ترین رسالت یاران امام ادامه دادن راه و منش ایشان است.

شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در آستانه فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی ایران،‌ حضرت امام خمینی (ره)، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی روشن فکرانه ، از طبقه مستضعفان و توده مردم بود، اظهار کرد:  امروز بزرگ ترین و اصلی ترین رسالت یاران امام این است که ادامه دهنده راه و منش ان حضرت باشند؛ چرا که انقلاب اسلامی انقلابی نوپا و جوان است و همواره به مراقب و حمایت مردم و مسئولین نیاز دارد .

برزگر با بیان اینکه یکی از عوامل مهم ایجاد و پیروزی انقلاب در کشور، حضرت امام خمینی و مردم ایران بودند و ابن انقلاب ماهیت اسلامی، ماهیت ازادی خواهی در برابر ظلم و ستم نطام استکباری زمان داشت بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی امریکا میخواست کودتایی علیه انقلاب و نطام انجام دهد اما نمیدانست که این انقلاب در بطن مردم رخنه کرده و سینه به سینه به نسل های بعد منتقل شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی انقلابی است که ماهیت ان بر اساس روحیه تشیع ، اسلامی و ازادی خواهی شکل گرفت و همه اقشار در این مبارزه علیه رژیم ستم شاهی شرکت کردند و شعار های استقلال ازادی جمهوری اسلامی را به یک باره سر دادند .

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقابله با ظلم و حمایت از مظلومان و مستضعفان یکی از مهم ترین ویژگی های ملت ایران بوده است که سبب تمایز این انقلاب با انقلاب های سراسر دنیا است .

برزگر با اشاره به وجوه مختلف شخصیت امام (ره) تصریح کرد: حضرت امام(ره) مردی با ایمان و معتقد بود که همواره در بین توده مردم و همانند مردم زندگی میکرد، همیشه یاری رسان مظلوم بوده و ظلم را در تمام دنیا محکوم کرده است .

وی افزود: رعایت اخلاق و برخورد با اطرافیان وی را به یک چهره کاریزماتیک مبدل کرده بود که دانشجویان،طلاب و مردم را به خود مجذوب کرده بود .

برزگر گفت: وقتی انقلاب اسلامی را با تمام انقلاب های موجود در دنیا مقایسه میکنیم میبینیم که انقلاب ما با وجود نوپا و جوان بودن در نوع خود انقلابی بی نظیر در تاریخ است .

وی با تاکید بر مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: امروزه باید مسئولین ادامه دهنده راه و منش امام و پیرو فرمایشات رهبر باشند و این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند، به سخنان مردم گوش دهند و مطالبات انان را فراهم کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حفظ حرمت و ارزش بیت امام(ره) تمامی ملت و مردم ایران، تاکید کرد: خانواده ایشان میتوانند آثار و برکات و سبک زندگی امام را حفظ کرده و سینه به سینه به نسل های اتی منتقل کنند که قطعا کارایی بسیار بالایی برای نظام خواهد داشت .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.