حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضرت امام خمینی (ره) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سر منشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان گردید.
وی اظهار داشت : امام راحل همیشه بر دفاع از اسلام و حاکمیت آن تاکید داشت و معتقد بود که اگر از خود ضعف نشان ندهیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
پوراکبر با بیان اینکه نهال انقلاب در قیام شور‌انگیز 15 خرداد کاشته شد و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است ، خاطر نشان کرد : ارزش هایی که امام خمینی(ره) برای آنها زندگی خود را وقف کرد در حقیقت همان ارزش های ناب اسلامی ، قرآنی و شیعی هستند که با گذر زمان مشمول کهنگی و تغییر نمی شوند.
وی تصریح کرد : اصول ، مبانی و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) در زمان حیات ایشان به صورتی آشکار از سوی خود ایشان تبیین شد و اکنون مسیر تداوم آن روشن و شفاف است.
به گفته امام جمعه تنکابن ، حرکت در مسیر آرمان ها و اصول مکتب امام ، ما را در پیشبرد هرچه بهتر و سریعتر اهداف نظام اسلامی یاری خواهد کرد.
وی یاد آور شد : امام راحل از بین ما رفت ولی بحمد الله راه پر رهرو و اهداف بلندی که داشت توسط خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) ادامه دارد.
مراسم بیست و هشتمین سالگرد بزرگداشت امام راحل عصر یکشنبه در مرقد مطهر آن حضرت در تهران برگزار می شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.