به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهارکرد: جوانان ایران اسلامی از توان و ظرفیت بالقوه ای برخوردارند که اگر به درستی از آن استفاده شود می توان به توسعه پایدار در حوزه های مختلف دست یافت.
وی بیان کرد: رشادت رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، پیشرفت های علمی کشور در حوزه های مختلف و قهرمانی های ورزشکاران در صحنه های مختلف ورزشی نتیجه تلاش و تعهد جوانان ایران اسلامی است که امروز نیز می تواند کشور را در عرصه های مختلف به پیشرفت برساند.
وی گفت : تمامی مدیران وظیفه دارند تا توجه به حوزه جوانان و رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های آنان را در اولویت خود قرار دهند چرا که جامعه ای به پویایی لازم می رسد که جوانانش کمترین مشکل را داشته باشند.
مرسل پور گفت: مسئولان دستگاه ها با هماهنگی اداره ورزش و جوانان وظیفه دارند تا با تدوین برنامه ای جامع ، موضوعات جوانان در حوزه های اشتغال ، ازدواج ، رفاه ، سلامت و بهداشت و نشاط و شادمانی را بررسی و برای آن راهکارهای عملی ارائه دهند.
وی تأکید کرد: رسیدگی به امور جوانان نباید فقط به روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوانان خلاصه شود بلکه باید در طول سال مسائل مربوط به جوانان به عنوان اولویت کاری و برنامه ریزی مسئولان مورد توجه قرار گرفته و نه فقط در حد شعار که در عمل اجرایی شود.
فرماندار قرچک گفت : جوانان و آینده سازان کشور در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و مسئولان وظیفه دارند تا با جذب جوانان ، آنان را از گزند آسیب ها مصون کنند.
شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.