به گزارش ایرنا، جعفر شرفخانی در نشست هم اندیشی دبیران سازمان های مردم نهاد و جوانان با مدیران صندوق کارآفرینی امید استان ایلام اظهار کرد: به منظور حمایت از طرح ها و ایده های سازمان های مردم نهاد تفاهم نامه ای بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید در سه بخش کارآفرینی، خود اشتغالی و سپرده گذاری منعقد شده است.
وی با بیان اینکه ماموریت سمن ها یک ماموریت الهی و اجتماعی است که باید مورد تقدیر و نقش آنها را مورد توجه قرار داد، افزود: به همین منظور این صندوق با پرداخت تسهیلات مناسب تا سقف یک میلیارد ریال که 500 میلیون ریال آن از اختیارات کمیته استان و 500 میلیون ریال از اختیارات کمیته ملی است از ایده های اشتغال زای سمن ها حمایت می کند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان ایلام نیز با حمایت از این سازمان های مردم نهاد گفت: انعقاد تفاهم نامه در این زمینه یک فرصت مناسب است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد و این سازمان ها با اعلام برنامه های نیازمند حمایت مالی از کمک های تسهیلاتی این صندوق بهره مند شوند.
بهروز حیدرزاده افزود: این سمن ها باید در تمام حوزه ها پررنگ باشند و با ورود به بخش آسیب های اجتماعی و تحقیق و ارائه ایده های نو از حمایت این اداره و استانداری برخوردار شوند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از اهداف این تفاهم نامه حمایت از طرح ها و ایده های سازمان های مردم نهاد با هدف پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ایده ها و طرح هایی است که با ایجاد کار آفرینی و کسب و کار و بدون نوبت مورد بررسی قرار گیرند.
محمد رضا تردست افزود: صندوق کارآفرینی امید با ظرفیت مناسب و جدیتی که مدیر این صندوق در بحث حمایت از طرح ها و ایده های سازمان های مردم نهاد دارد در حوزه های مختلف نسبت به جمعیت استان بیشترین تاثیرگذاری را در زمینه حمایت از طرح های اشتغال آفرین دارد.
نشست هم اندیشی دبیران سازمان های مردم نهاد و جوانان با مدیران صندوق کارآفرینی امید استان ایلام و اعضای این سازمان ها روز شنبه در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7180/6034

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.