به گزارش ایرنا، محمدحسین مقیمی روز دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با بیان اینکه براساس قانون بانک ها مکلف هستند تسهیلات مورد نیاز را به طرح های مصوب در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارائه کند افزود: تصمیمات و مصوبات دولت باید عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه استان تهران ١٧ هزار واحد صنعتی دارد، گفت: از این تعداد 400 واحد مشکلاتی دارند که نیاز به حمایت از آنها وجود دارد.
مقیمی با تاکید بر ضرورت رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی استان عنوان کرد: در رفع مشکلات این واحدها و ارائه تسهیلات زمان عنصر مهمی است که باید به آن توجه شود.
استاندار تهران در پاسخ به عودت پرونده برخی طرح ها از سوی بانکها تاکید کرد: عودت دادن پرونده طرح های ارائه شده واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک ها از نظر ما قابل قبول نیست.
مقیمی بر ضرورت پرداخت ٤٨ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی استان تأکید و عنوان کرد: با پرداخت این تسهیلات حدود چهار الی پنج هزار شغل ایجاد شده و وضعیت اقتصادی خانوارها تغییر می کند.
جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید با حضور محمدامامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری،علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل امور اقتصادی استانداری، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و مدیران بانک های عضو کارگروه در استانداری تهران برگزارشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7244/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.