محمد رضا مس فروش عصر دوشنبه در حاشیه هشتمین جلسه رفع موانع تولید استان تهران در استانداری به خبرنگاران گفت: تسهیلات بانکی در 2 بخش نیز صنایع که به دلایل رکود مالی (اشتغال و ظرفیت آنها از دست رفته) و همچنین بعضی از واحدها به دلیل نبود بودجه ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 480 جلسه در رفع مشکلات صنایع تشکیل شده است افزود: در این جلسات مشکلات سه هزار و 205 شرکت بررسی شد.
وی با بیان اینکه به سه هزار و 253 شرکت مصوبه داده شد گفت: از این مصوبات تا کنون هزار و 796 اجرایی شده و هزار و 457 مورد دیگر نیز در شرف اجراست.
مس فروش اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 428 مصوبه ستاد رفع موانع تولید استان به صورت بانکی، 697 مورد مربوط به تامین اجتماعی، 680 مورد دارایی و 448 مورد نیز به سایر بخش ها استانی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: در نظر داریم تا در سال جاری برای رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی 2هزار و 500 میلیارد تومان به صورت سامانه ای و مستقیم نیز تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت کنیم.
به گفته وی در سال گذشته این رقم حدود یک هزار 900 میلیارد تومان بوده است.
به گزارش ایرنا، در هشتمین جلسه ستاد رفع موانع تولید امسال استان که با حضور استاندار تهران برگزار شد، به مشکلات 13 شرکت و صنایع تولیدی استان در بخش های بانکی، بیمه،مالیاتی و تامین اجتماعی رسیدگی و در جهت ایجاد تسهیلات و رفع موانع تولیدکنندگان مصوباتی اتخاذ شد.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.