به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد امامی امین در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان تهران افزود: ظرفیت صادرات استان تهران بیش از این رقم می باشد و ساز و کارهای لازم در این بخش و حضور در نمایشگاه های مختلف و دعوت از بازرگانان خارجی در توسعه صادرات اثرگذار است.
وی با بیان اینکه معرفی کالای ایرانی به مصرف کننده خارجی و ورود به بازارهای جهانی از اهداف راهبردی ما است تصریح کرد: برای کاهش قیمت تمام شده به افزایش حجم تولید نیاز است و باید تلاش کنیم سهم خود را در بخش بازارهای بین المللی به دست آوریم.
معاون امور اقتصادی استانداری تهران، همسایگی ایران با ١٥ کشور را که صدها میلیون نفر جمعیت در خود جای داده اند یک فرصت دانست و گفت: ایجاد کریدور شمال و جنوب یکی از مهمترین اقدامات راهبردی دولت دوازدهم است که با تحقق آن، بخش بازرگانی در مسیر توسعه قرار می گیرد.
کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان تهران به ریاست محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری و سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و اعضای کارگروه برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشادهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.