به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، عبدالرضا فولادوند در مانور بزرگ تشکیلاتی'یاوران انقلاب' که صبح امروز سه شنبه در سالن سرپوشیده شهید انور برگزار شد، افزود: پیوند مبارکی که میان امام(ره)، روحانیت و دانشگاهیان و فرهنگیان بسته شده بود، تاثیر بسزایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در سال 57 داشت.
وی با اشاره به رویارویی دانش آموزان با نیروهای طاغوت در زمان انقلاب، بیان کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب می بینیم دانش آموزان تا زمان پیروزی نهایی در خط مقدم مبارزه حضور داشتند و در دوران بعد از انقلاب نیز پای آرمان‌های امام راحل ایستادند و در حفظ انقلاب تلاش کردند.
فولادوند گفت: بعد از پیروزی انقلاب هر زمان که انقلاب به یاری مردم نیاز داشت، قشر فرهنگی جامعه حضور فعال داشتند. چه در سالهای 60 تا 62 در درگیری با منافقین و چه در دفاع مقدس دانش آموزان بودند که بعد از رهبری مهمترین نقش را در میدان مبارزه بر عهده داشتند که 35هزار شهید دانش آموز دلیل بر این ادعا است.
وی اظهار کرد: پس از جنگ نیز دانش آموزان پشت سر ولایت فقیه ایستاده اند و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند ما نیز باید تلاش کنیم تاریخ انقلاب اسلامی را به نسل جدید تبیین کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش باید دنبال کند، گفت: آشنایی نسل جدید با حوادث 40سال گذشته وظیفه آموزش و پرورش است و فرهنگیان باید مسائل تاریخی انقلاب را برای دانش آموزان امروز تبیین و تحلیل کنند.
فولادوند ضمن مقایسه وضعیت کشور بین زمان حال و قبل از انقلاب، تصریح کرد: خدماتی که جمهوری اسلامی در طول 40سال ارائه داده واقعا خدمات معجزه‌آسا بوده است.
وی گفت: مقایسه تعداد افراد باسواد، پزشکان، مهندسان، مدارس، تخت های بیمارستان، دانشگاه ها و … نشان می دهد که بعد از انقلاب تغییرات اساسی در بهبود زندگی مردم رخ داده است.
مانور بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب صبح امروز با شرکت جمع کثیری از دانش آموزان مدارس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سالن ورزشی شهید انور و با حضور عبدالرضا فولادوند،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری،سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.
6003
انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.