به گزارش ایرنا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد روز شنبه در این نشست هماهنگی گفت: آئین نکوداشت انقلاب اسلامی در شهرستان 237 هزار نفری مهاباد با 2 رویکرد اصلی ارائه دستاوردها و برگزاری جشن ها و جنگ های شادی برگزار می شود.
'حجت الاسلام یاسر آقا محمدی' دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازگویی گفتمان انقلاب و آرمان های امام راحل خواند و اظهار کرد: وظایف رسانه ها، آموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز در بیان گفتمان و تحلیل آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی بسیار سنگین و مهم است.
وی همچنین با بیان اینکه همگی نسبت به انقلاب و نظام باید حساس باشیم و برای حفظ و حراست از آن احساس تکلیف کنیم، افزود: انتقاد سازنده توسعه بخش است اما به شرطی که رنگ و بوی تخریب نداشته باشد و از کاه کوه ساخته نشود.
حجت الاسلام آقامحمدی ادامه داد: کرسی های آزاد اندیشی مورد تاکید مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برای فرهنگ سازی جهت نقد سازنده و منصفانه تشکیل شده است؛ همان طور که در دین اسلام نیز به تذکر دادن در مواقع مورد نیاز سفارش شده است.
وی با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر یک ضرورت است، گفت: تنها بیان اقدامات عمرانی و توسعه بخش انقلاب در این ایام کافی نیست بلکه بیان دستاورد اصلی انقلاب اسلامی که کرامت نفس و استقلال کشور است باید در اولویت باشد.
به گزارش 'ایرنا' آئین های گرامیداشت دهه مبارک فجر در آذربایجان غربی /که به رنگین کمان اقوام و ادیان شهرت دارد/، با برنامه ریزی ستادهای شهرستانی و استانی و مشارکت های مردم برگزار می شود و دارای جلوه های منحصر بفردی است.
3072/3093
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.