به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان امروز با بصیرت و زمان شناسی مثال زدنی و حضوری پرشور ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه و هنجار شکنانه آشوبگران، حمایت قاطعانه خود را از آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مراسم راهپیمایی مردمی به منظور دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و محکوم کردن نا آرامی های اخیر امروز در 18 شهرستان این استان در حال برگزاری است.
عباس صفدری اظهار داشت: مردم ولایتمدار زابل به عنوان نوزدهمین شهرستان این استان هفته گذشته راهپیمایی با شکوهی در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و محکومیت ناآرامی های اخیر برگزار کردند.
وی گفت: حوادث تلخ روزهای اخیر در برخی نقاط کشور نشان داد که عناصر فرصت طلب و سلطه جو با سوء استفاده از اجتماعات آرام مردم با ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی و حتی قتل انسان های بیگناه اهداف پلید خود را دنبال می کنند.
وی افزود: مردم فهیم و با بصیرت سیستان و بلوچستان همگام با ملت بزرگ ایران هرگز جنایات فریب کاران فرصت طلب از آغاز انقلاب، دوران دفاع مقدس، تحریم های غیر انسانی و دیگر اقدامات دشمنانه آنان را فراموش نخواهد کرد و مشکلات و تامین خواسته های به حق خود را با روش های قانونی و با تکیه بر وحدت و همدلی مطالبه می کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316** 3213 ** 3042 خبرنگاران: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.