به گزارش ایرنا، مردم آمل، در حمایت از نظام، انقلاب و ولایت فقیه و اعلام وحدت و همبستگی در برابر توطئه دشمنان از میدان قائم (عج) به سمت میدان 17شهریور با سر دادن شعارهایی راهپیمایی کردند.
مردم آمل با سردادن شعار، 'مرگ بر فتنه‌گر'، 'مرگ بر آمریکا' ، 'خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است'، 'این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده' بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید عهد کردند.
مردم انقلابی آمل همچنین با سردادن شعارهای دیگری همچون، 'خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست''و 'مرگ بر آمریکا، آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه' ،'حسین حسین شعار ماست شهادت افتخارماست'، 'مرگ بر آل سعود'، همبستگی و اتحاد خود به نظام و انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را به جهانیان نشان دادند.
راهپیمایان آملی همچنین با قرائت قطع نامه ای ضمن درخواست برخورد با فتنه گران و اخلالگران در نظم عمومی، با جدا کردن مطالبات به حق خود از آشوبگران بر تجدید میثاق با ولایت و رهبری تاکید کردند.
** مسئولان با برکت همدلی و همراهی مردم مشکلات را کم کنند
امام جمعه آمل هم در این تجمع بزرگ مردمی میثاق با ولایت در میدان 17شهریور این شهر، با محکوم کردن اقدامات آمریکا و صهیونیست ها و نقش آنها در اغتشاشات اخیر گفت: مردم مشکلاتی دارند ولی تنها راه حل مشکلات همدلی و همراهی شان با دولت است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ' سیدجلیل مرتضوی ' افزود: متاسفانه برخی برای تامین نظرات به راه های خوبی متوسل نشدند که دشمن هم از این اقدام سوء استفاده کرد اما خوشبختانه مردم صف خود را از فتنه گران جدا کردند.
وی اضافه کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌خواست عوامل داعش را وارد کشور کند تا با کشته‌سازی به اهداف خود برسد و به این طریق وانمود کنند این افراد توسط نیروی انتظامی کشته شدند ولی سربازان گمنام آنان را دستگیر کردند.
امام جمعه آمل با اشاره به اینکه مردم با بصیرت تبریز با اینکه مشکلات زیادی دارند ولی راه خود را از همه جدا کردند،گفت: در این اتفافات آمریکا مشخص کرد که چقدر با ایران دشمن بوده و مشکل دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.